Foto bij *Even Nieuwsgierig*

wie heeft hun album al?
@ Up All Night



zo niet; KOPEN!
hij is echt AWESOME!! (H)

Reageer (21)

  • ZIALLxNIAM

    i loveeeee it <3

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    oké ik voel me nu echt zo'n ontzettende sukkel!!! Ik heb m dus al wel, maar heb m aan mijn ouders voor sinterklaas gevraagd omdat ik m anders zelf moest betalen:$ maar nu moet ik dus wachten tot 5dec:O maar ik heb alle nummers al op mijn mobiel staan:D dus ik mis eigenlijk niet heel veel(A) en ik vind echt alle nummers zo super goed! Alleen ze zijn wel redelijk eentonig:$sorry dat ik het zeg maar het zijn gewoon echt bijna allemaal de zelfde soort liedjes en dan 3 verschillende en de rest is ongeveer het zelfde als die 3... maar ik vind het om eerlijk te zijn ook niet heel erg want ze zijn wel allemaal geweldig:D jep ik ben een ster in zeiken over dat soort dingen;) maar ik zat vandaag echt bij wiskunde en mijn leraar zo: Wil je de rest van de klas ook mee laten genieten van je muziek? (ik en een vriendin waren dus samen alle nummers aan het luisteren want zij had ze nog niet gehoord en ik vond het wel het perfecte moment om nog een keer te luisteren(A)) maar toen haalde ik dus mijn oortjes er uit en toen gingen we one direction de hele les luisteren met de hele klas XD serious love mijn wiskunde leraar! (oké meestal niet, maar vandaag wel!!)
    en dit was heel zinvolle info;)
    snel verder met je story!!!

    1 decennium geleden
  • TOMMOHAZZA

    hahah ik heb net precies die cd gekocht ;p

    1 decennium geleden
  • xjeeeee

    heb em ook ((: tis egt fucking amazayn goedddd !!! ^^

    1 decennium geleden
  • letmalikyou

    IK! hij is zo geweldig, i wanna cry. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen