Rose Watkins.
'Rose? Heb je iets besteld? Er is een pakketje voor je binnen gekomen..' Kim kwam de woonkamer ingewandeld met een doos in haar handen en keek me vragend aan. Ik schudde mijn hoofd en nam verbaasd het pakketje aan. Ik keek veel op internet en zag altijd leuke dingen, maar ik bestelde nooit iets. Het duurde me altijd te lang om er op te wachten en ik vond het leuk, dat als ik iets had gekocht het ook meteen in mijn handen kon hebben. Mijn naam stond toch echt op het pakketje en ik zuchtte even, ik trok lanzaam het tape eraf en keek even naar Kim, die nieuwsgierig naast me neerplofte. 'Kom op, sneller! Ik wil zien wat je hebt gekregen, van wie dan ook!'
'Rustig, straks is het een of andere bom ofzo.' lachtte ik, terwijl ik de doos nu opende en vertederd naar de inhoud keek. Een grote beer lag in de doos en ik haalde hem er uit. Toen ik op het shirt keek zag ik een foto van Niall en mij, die ooit eens genomen was, met de tekst; 'i love you.' vertederd staarde Kim en ik even naar de beer die nu op mijn schoot zat en ik keek even naar haar op. 'Hij is zo lief, he.'
'Bel hem op!' gilde ze enthousiast, terwijl ze de knuffel van mijn schoot pakte en er even naar staarde. Glimlachend wandelde ik naar mijn telefoon, die op de keukentafel lag en toets eenmaal de 1 in, waarna hij meteen Niall belde. Ik keek even naar Kim, die de knuffel nog altijd in haar handen had en wachtte geduldig tot hij op zou nemen. Ik had geen idee wat hij nu aan het doen was of waar hij nu was, dus het zou goed kunnen als hij niet opnam.
'Jongens, shut up. Ik heb het mooiste meisje aan de telefoon, oke.' hoorde ik Niall opeens zeggen en ik glimlachte even tevreden. Hij was zo lief. 'Liefje, gaat alles goed?'
'Ik wilde je alleen even bedanken voor het cadeautje dat je hebt gestuurd. Ik vind het zo lie-.'
'Welk cadeautje?' hoorde ik hem lachend vragen en ik wist dat hij een spelletje speelde nu.
'Je weet best wat ik bedoel.' glimlachte ik en Kim keek me even vragend aan, terwijl ze lachend de beer in haar handen hield. 'Ik vind het echt heel lief van je, ik ben er nu al dol op.'
'Heb je er ook al in gekeken?' Ik keek even verbaasd naar de beer en vroeg hem toen waarom ik daar een geldige reden voor zou hebben. 'Nee, niks, gewoon. Liefje, ik moet gaan, we moeten door. We hebben straks het concert. Can't wait till i get back home, to be with you!'
'Nog twee dagen lieverd.'
'Ik weet het, 45 uur, 45 minuten en teveel seconden. Ik mis je. Tot snel!' lachend sloot ik het gesprek met hem af en wandelde weer naar de bank toe. Kim keek me lachend aan en drukte de teddybeer weer in mijn handen. Kim keek me lachend aan en pakte toen de afstandsbediening van de tafel om tv te kijken. Ik keek even naar de foto op de teddybeer en zuchtte. Ik miste hem, het liefst had ik hem gewoon hier bij me, en kon ik lekker tegen hem aanhangen, maar hij was er niet. Hij zou over twee dagen pas terug zijn. En ik had geen idee voor hoelang hij dan in Londen zou blijven, want hun carriere liep super goed en het zou niet lang duren voor ze een wereldtour zouden doen.
'Nog twee dagen. Jij hebt tenminste die knuffel om plat te knuffelen.' verzuchtte Kim en ik keek haar even lachend aan. Ze kon soms echt wel een beetje overdrijven als het om Liam ging.
'Ja, je hebt het echt zwaar. Die jongen gaat door het vuur voor je als het moet, en dat weet je zelf ook wel!' Kim knikte en we lachten even voor we televisie keken.. twee dagen..

Reageer (13)

  • theguardian

    HIJ IS ZO LIEEF.
    SNEL VERDER x

    1 decennium geleden
  • HelloRadio

    <33333333333333333333

    1 decennium geleden
  • Crawley

    <33333

    1 decennium geleden
  • Nixon

    AAaawh, wat schattig <33
    Ik zit echt bijna te kwijlen van schattigheid. Ik heb ook zo'n vriendje nodig, serieus..
    Snel verderr!! x

    1 decennium geleden
  • Laauuraaxx

    aaaah, ik wil ook een teddybeer zooo lieef! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen