Foto bij part 27

Ik opende mijn ogen en zag dat Harry naar me keek."Hey babe,ben je wakker?"Vroeg hij en hij ging met zijn hand door mijn haren.Ik lachte lief naar hem.Ik keek de kamer rond en zag dat iedereen bij elkaar zat gewoon wat naar tv te kijken."Hoe laat is het?"Vroeg ik.Louis keek op en zei dat het al 18.00u was."Man ik heb honger!"Schreeuwde Naill."Dit is onze laatste nacht in Londen voor we vertrekken naar Spanje!Laten we iets gaan eten in Londen!"Stelde Liam voor.We gingen er allemaal mee akkoord en gingen iets eten.We wandelde door de sneeuw naar een restaurant.Het was wel gezellig zo buiten.Veel mensen liepen door de straten en er was veel verlichting.Ik liep naast Harry en Zayn.Ze waren een gesprek aan het voeren.Harry legde zijn arm rond mijn zij.Plots kwam Anne naar me toe gehuppeld."Hey sweetie!Alles oké?En met die kleine daar?"Knipoogde ze naar me."Ja alles is oké!En met jou?Je ziet er zo hyper uit!"
"Wel misschien heb ik daar een reden voor!"
"OMG?Wat is er gebeurt?"Ik keek haar nieuwsgierig aan."Wel...Ik ben koppel met Naill!"Schreeuwde ze uit."OMG!Anne!Dat is geweldig!!"Ik omhelsde haar.Ze was zo schattig samen met Naill.Samen gingen we naar het restaurant.We gingen zitten aan een grote tafel.Omdat het al zo vroeg donker was in de winter,waren er niet veel fans.Ik had echt verwacht dat het erger zou zijn!We waren echt aan het genieten van ons eten.En we hadden nog eens veel plezier ook!Het was laat dus besloten we om naar huis te gaan we moesten immers de volgende dag vroeg op.Op de weg naar huis voelde me moe.Dus zoals altijd sprong ik op Zayn zijn rug.Hij droeg me naar huis.Dat was altijd heel grappig.Eenmaal thuis kropen we allemaal snel in ons bed.De nacht sliep iedereen rustig.Toen de wekker afliep de volgende dag wou ik nog niet opstaan.Het was nog veel te vroeg.Maar Harry kreeg me uiteindelijk uit mijn bed.Ik had me aangekleed en ging naar de keuken.Daar zat iedereen al.De één was een beetje meer wakker dan de ander.We stapte allemaal de auto in,die ons naar het vliegveld reed.Soms wreef ik eens over mijn buik,altijd als iemand dat zag begonnen ze te lachen.Heel lief natuurlijk!We kwamen aan op de luchthaven en zagen dat ons vliegtuig al klaar stond.Dus gingen we snel het vliegtuig in.Anne zag nu niet meer zo luchtziek nu Naill bij haar was.De zetels stonden per 2.Ik zat naast Harry.Greet naast Liam,Anne naast Naill en Louis en Zayn zaten ook samen.Harry pakte me vast en gaf me een knuffel.En ging toen met zijn hand over mijn buik."Ik kan nog altijd niet geloven dat hier een kleine Styles groeit!"Zei hij zacht en lief.Ik gaf hem een zoen.Het vliegtuig was boven in de lucht.Ik had al vaarwel gezegd tegen het regenachtige Londen.Na een paar uur te vliegen lande het vliegtuig eindelijk in Spanje.Het was echt prachtig de zon scheen en het was lekker warm!Toen we buiten waren kon je gewoon in een short en t-shirt rondlopen zo warm was het er.Een taxi bracht ons naar ons hotel.Eenmaal in het hotel zette we onze bagage in de kamers en gingen we ons snel omkleden.Het was hier minstens 29°C.Zalig gewoon!We hadden allemaal iets luchter aangetrokken en verzamelde ons in de woonkamer."Zo wat gaan we doen?"Vroeg ik."Het is prachtig weer!Laten we naar het strand gaan!"Iedereen vond dat een goed idee.Samen gingen we naar het strand.Onderweg kwamen er eens Spaanse fans naar de jongens.Maar omdat ze geen Spaans verstonden konden ze niet veel zeggen.Eenmaal op het strand zochten we een lekker plekje.We legde de handdoeken daar en installeerde ons.Het was hier lekker warm ik legde me languit op mijn handdoek en las rustig in een boek.Ik zag dat de jongens in het water aan het ravotten waren.Ze waren echt grappig zo!"Zeg Thaïs.Hoe voel je je nu?Ik bedoel met een baby in je buik?"Greet keek naar me."Ik weet het niet.Ik kon het eerst niet geloven maar vanmorgen voelde ik het voor het eerst stampen!Het was een pijnlijk maar leuk gevoel.Nu weet ik dat er echt een baby in zit."Ik keek naar het zand."Ik kan het ook niet geloven!"Zei Anne."Je weet toch dat je het moeilijk gaat hebben hé?Ik bedoel je bent zwanger van een beroemdheid en nog een tiener!"Nu keken Greet en Anne samen naar me."Ja dat weet ik.Maar ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt!Ik kan niet wachten tot hij of zij er is!"Ik keek naar Greet en Anne die naar me lachten.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen