Foto bij ~006~ Bella's diary

WOW En toen had Viper ineens heel veel hoofdstukjes geschreven...

Na een half uurtje schrok ik wakker. Verward keek ik om me heen. Aan de snurkende wazige vlek te oordelen was Malfoy vredig aan het slapen. Op het moment dat ik mijn bril wilde pakken voelde ik de snaaim langs mijn hand strijken. Dat bracht me op het idee om nog maar eens zwerkbal door de eeuwen heen te lezen. Voor de zoveelste keer vandaag plantte ik mijn bril op m'n neus en zocht ik mijn toverstok. Dit was nog niet zo makkelijk omdat er overal ineens fopstokken leken te slingeren. Nadat ik de derde rubberen kip had weggesmeten vond ik eindelijk mijn oude vertrouwde stok. Terwijl ik lumos mompelde nam ik mezelf voor om morgen te kijken hoeveel fopstokken hier wel niet lagen. Toen mijn ogen aan het donker gewend waren geraakt boog ik me over mijn hutkoffer. Daarin was het echter zo'n rotzooitje dat ik zwerkbal door de eeuwen heen niet meteen zou vinden. Uiteindelijk stuitte ik op een klein zwart boekje. Ik wist precies wat dit was, dit was de reden dat ik nu hier zat. Met een zucht liet ik mijn hoofd weer terug in het kussen vallen en keek ik naar de omslag. Daar stond het, daardoor zat ik nu hier. Dit dagboek bohoort toe aan Bellatrix Lestrange. Het waren maar een paar woorden maar ze verpesstten mijn hele leven. Als ik dit dagboek niet in haar kluis bij goudrijp had gevonden zat ik nu niet hier. Een zacht gekraak zorgde ervorr dat ik schrok, er kwam iemand aan! Snel propte ik het dagboek onden mijn matras en deed ik alsof ik sliep. Een fractie van een seconde later kwam Bellatrix binnen...

Reageer (3)

  • Valdys

    Wauww!! Wat goed! Dan weet ik tenminste dat Harry helemaal niet sliep! *gnagna* (6)

    1 decennium geleden
  • fijota

    Zou Draco ook zo leuk zijn als hij snurkt O.o? Ik geloof het wel ^^
    Snel verduur!
    Hij móét in dat dagboekje lezen!

    1 decennium geleden
  • Delic

    Bellawellawieeeeee 8D
    Ik mag dat boekje ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen