Foto bij part 28

Ik,Greet en Anne waren een zandkasteel aan het maken.Dat was super!Plots kwamen de jongens aangelopen.Jullie moeten echt in het water komen!Het is echt super warm!Ik hield er van om te zwemmen in de zee dus ik stond recht Greet ook maar Anne hield er niet zo van en bleef bij onze spullen.Naill besloot om ook bij Anne te blijven zodat ze niet alleen was.Ik sprong meteen in het water en voelde dat Harry naast me kwam staan.We spetterde elkaar nat enzo.Kortom we hadden veel plezier!Na veel lol gingen we terug naar de handdoeken.Ik ging rustig zitten maar voelde plots een steek in mijn buik.Ik stond recht en hield mijn buik vast."Schat wat is er?"Vroeg Harry bezorgd.Iedereen keek me aan."Ik voel een steek in mijn buik."
"Is dat niet normaal nu je zwanger bent?"
"Ik weet het niet ik heb vanmorgen de baby voelen schoppen maar dit voelt vele anders!"Harry keek me met een bezorgde blik aan."Laten we anders zo meteen naar de dokter gaan!"Ik knikte.De rest van de groep ging naar het hotel.Louis en Harry gingen met me naar het ziekenhuis.Louis bleef in de wachtkamer zitten en Harry ging met me mee naar binnen.De dokter vroeg wat er aan de hand was."Oké volgt u me.Gaat u hier maar liggen dan maken we een echo."Zei de dokter vriendelijk.Ik ging op de lange tafel liggen en Harry kwam naast me staan en pakte mijn hand vast."Ik zie niks abnormaals!Het is misschien gewoon van als je teveel doet.Ik zou zeggen doe niet te veel."Zei hij."Meneer hoe lang ben ik al zwanger?"Vroeg ik."Al een kleine maand!Je ziet het nog niet pas na een maand of drie."We bedankte de dokter vriendelijk en gingen terug naar Louis."En?"Vroeg hij bezorgd."Niets aan de hand.Ik ben blijkbaar al een klein maand zwanger!"Louis begon te lachen."Zolang je maar gezond bent!"Zei hij.We reden terug naar het hotel.Ik deed de deur open en zag dat iedereen naar me toe kwam om te vragen wat het nu was.Voor de zoveelste keer zei ik dat het niets was en dat ik al een maand zwanger was.De rest van de avond verliep rustig maar tof.Soms voelde ik de baby stampen en dan lachte ik.We konden allemaal niet wachten tot dat de baby er was!Het begon allemaal beangstigend en nu is het alsof er niets aan de hand is!We hadden de tv opgezet op een muziekzender.Plots kwam het liedje Hit The Lights van Selena Gomez erop.Ik liet me gaan en danste en zong er op los.Greet en Anne deden juist het zelfde.Ik stopte even en keek naar de jongens Harry was aan het lachen en de rest keek me raar aan."Wat is er?"Vroeg ik met een bezorgde stem."We wisten helemaal niet dat je zo goed kon zingen!"Zei Zayn.De rest knikte."Wel ik ben nu niet geweldig."Stotterde ik."Dat word een heel erg muzikale baby denk ik!"Zei Liam.Ik begon te lachen en wreef over mijn buik."Hopelijk wel ja!"
"Zeg laten we het nachtleven in Spanje ontdekken!"Zei Louis vrolijk.Iedereen vond het een tof idee.Ook al was Harry een beetje ongerust."Is dat wel goed in jou toestand?"Vroeg hij bezorgt.Ik pakte hem vast."Er gaat echt niks gebeuren!Ik beloof het je!"Ik gaf hem een zoen en stond toen recht.Ik trok iets anders aan.Een topje en een short het was buiten lekker warm weer dus kon ik mijn zomerkleren terug aan.Maar over een paar maand moest ik weer nieuwe kleren kopen!Zwangerschapskleren nog wel!Ik ging naar buiten met de rest.Het was nog lekker warm voor de avond!We kwamen in de disco aan.Zo zag een Spaanse disco er dus uit.Ik stapte de tent binnen en verloor mezelf op de dansvloer.Dit werd nog eens grappig!Ik zag daar een Spaanse jongen staan dansen!Hij kon erg goed dansen en zag er best sexy uit!Greet kwam naar me toe."Zie je die gast daar?Hij is hevig met je aan het flirten!"Ik keek verbaasd naar Greet."En volgens mij voelt Harry zich nu een beetje bedreigt.Hij houd je al de hele avond in de gaten."Zei ze.Ik keek naar Harry die inderdaad naar me zat te kijken.Plots voelde ik dat er iemand achter me kwam staan."Hola chika!"Zei iemand achter me.Ik draaide me om en zag dat daar de jongen stond die daarjuist met me aan het flirten was."Wat moet je van me?"Antwoordde ik bruut."Ik moet jou!"Zei hij.Ik keek hem aan."Daar kun je dan nog lang op wachten!"En ik liep weg.Ik zag Harry nergens meer en Greet en de rest waren ook weg.Ik zocht heel de disco af maar ze waren nergens.En tot overmaat van ramp was die engerd me nog gevolgd ook.Ik stapte buiten maar zag ook niemand.Plots werd ik ruw tegen een muur geduwd."Je bent zo mooi!Weet je dat?"Zei dezelfde jongen.Ik probeerde hem van me af te duwen maar hij was te sterk.Hij begon kleine kusjes in mijn nek te geven.Ik begon te wenen en was aan het roepen.Hij legde zijn hand op mijn mond."Waarom doe je dit?"Vroeg ik angstig."Als ik een mooi meisje zie kan ik me gewoon niet inhouden!"Ik begon nu echt in paniek te geraken.Ik was nog harder aan het wenen en aan het bidden tot god.Dat hij zou ophouden!Ik wou dit niet!Ik probeerde met mijn armen en benen te slaan en stampen.Plots uit het niets werd de jongen naar achter geduwd.Ik zakte ineen.Ik was zo bang!Ik zag dat iemand de jongen bruut aan het slaan was en bedreigen gaf.Ik wou dat dit allemaal niet gebeurde dus sloot ik mijn ogen.Ik was niet bewusteloos ik sloot gewoon mijn ogen zodat het minder eng was.Ik voelde nog net 2 sterke armen die me oppakte.

Reageer (1)

  • TheAccountant

    Harry. (H)
    Superblij hoofdstuk!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen