speciaal voor jullie en lang deeltje!xxxx

Ik voelde hoe iemand me ergens naar toe droeg.Dus openden ik voorzichtig mijn ogen.Ik lag in de armen van.....Harry!Ik wist niet wat er gebeurde.En keek rond me.Ik zag iedereen angstig lopen naar het hotel.Eenmaal in het hotel werd ik rustig op de zetel gelegd.Ik keek Harry aan.Hij had tranen in zijn ogen en wreef rustig over mijn wang."Wat is er gebeurt?"Vroeg ik.Hij keek me aan."Hey waarom ween je?"Vroeg ik rustig."Ik had je nooit alleen moeten laten!Dan was dit nooit gebeurt!"
"Geef jezelf nu niet de schuld!"Ik gaf hem een zoen."Jawel!Ik zag dat die gast de hele tijd naar je keek en ik werd woedend dus ging ik naar buiten wat er daarna gebeurde weet ik niet meer.Tot ik je zag staan en dat hij je begon te zoenen maakte me zo boos,dat ik hem begon te slaan."Hij keek naar de grond."Liam en Louis hebben me laten ophouden.Ik hou zo veel van je ik wil niet dat je bang bent!Ik wil dat je veilig bent!"Ik keek naar Harry."Dat ben ik ook!Als ik bij jou ben!"Ik gaf hem een zoen en wreef over mijn buik.Hij deed juist hetzelfde.Ik keek naar Louis die naar ons toe kwam."Hey alles oké?"Vroeg hij bezorgt."Hey tomlinson!Zo ken ik je niet!Ik ken je meer speels dan bezorgt!"Grapte ik.Hij lachte."Sommigen kennen me niet echt.Inderdaad ik ben een grote speelvogel maar ik kan heel serieus zijn ook!Neem nu toen je zei dat je zwanger was.Ik voel me sinds ik je ken als een grote broer die je moet beschermen!"Ik keek naar hem en lachte lief.Ik gaf hem een knuffel."Ik had geen betere vrienden kunnen krijgen!"Fluisterde ik."Het is al laat dus ga maar slapen!"Zei hij.Ik stond samen met Harry op en gingen naar de kamer.Ik deed snel een pyjama aan en kroop in mijn bed."Je bent veilig nu!"Fluisterde Harry."Dat weet ik!"En ik sloot mijn ogen.De volgende ochtend werd ik wakker met het gezang van vogels.Dat was lang geleden.Ik opende rustig mijn ogen en genood van het zonlicht dat de kamer binnenscheen.Harry was blijkbaar al wakker want ik zag hem nergens.Plots ging de kamer deur open en daar was Harry.Hij was gaan douchen want zijn haren waren nog nat."Hey schat!Goed geslapen?"Hij ging naar de kleerkast om iets te halen om aan te doen."Altijd hé!Ook al begint die kleine daar beneden toch irritant te worden!"Lachten ik."Hoezo?Voel je pijn ofzo?"Vroeg hij."Nee dat niet maar zo nu en dan schopt hij of zij eens."Ik lachten en stond recht.Harry kwam naar me toe en gaf me een zoen.Ik trok hem wat dichter aan zijn t-shirt.En zoende hem terug."Zo ik ga eerst even douchen!"Ik ging naar de badkamer en stapte de douch in.Het was een hele grote douch!Eenmaal uit de douch zocht ik wat kleren."Shit!"Zei ik vlug.Ik had alleen maar een BH en onderbroek en short meegenomen.En ik moest door de woonkamer om naar de kamer te gaan om daar een t-shirt te zoeken.Ik deed de deur open op hoop dat er niemand in de woonkamer zat.Ik haatte het als ik geen t-shirt droeg.Het koste me soms zelfs moeite om een bikini aan te doen.Op mijn tenen liep ik door de woonkamer."Wow Thaïs!Sexy hoor!"Ik draaide me om en zag dat bijna iedereen er al zat.Harry kon zijn lach niet inhouden."Sorry!!"Zei ik snel en ik glipte de kamer binnen.Ik pakte ene t-shirt uit de kast deed het aan en ging toen terug naar de woonkamer."Hey jongens sorry voor daarjuist hé!"Zei ik en ik begon te blozen."Is niks hoor het was anders wel een mooi beeld hoor!"Lachte Zayn.Ik zag hoe deze een boze blik van Harry kreeg toegeworpen.Ik liep naar Harry en gaf hem een zoen."Zo jongens enig idee wat we vandaag gaan doen?"Vroeg Liam."We kunnen gaan wandelen?"Zei Naill."Hey ja!Dat lijkt me leuk!"Zei ik.Iedereen vond het een goed idee.We gingen naar buiten en begonnen te wandelen.Het was echt prachtig buiten!Overal zagen we kleine kindjes spelen.Ik moest eraan denken dat we binnen 8 maand ook een klein kindje erbij hadden!Ook al was ik redelijk jong voelde ik me perfect om moeder te worden!We kwamen op een prachtige plek aan.Het was een grote waterval die uitkwam in een rivier.Het water was echt vreselijk blauw en het was er super mooi!Ik ging op en rots zitten.De rotsen waren laag bij de grond dus dat viel mee.Hary kwam naast me zitten."Hey babe!"Zei hij."Hey!"Reageerde ik.Hij wou me een zoen geven toen plots Louis voor ons stond."Zijn de kindjes weer aan het zoenen?"Vroeg hij speels.Ik legde me in Harry zijn armen."Ja problemen mee?"Vroeg ik speels."Wat ga je doen als ik zeg van wel?"Ik keek hem aan en zag dat hij iets van plan was."Ik weet het niet.Maar ik pak je nog wel terug!Wees daar maar niet bang voor!"Knipoogde ik naar hem.Greet en Zayn kwamen naar me toe gelopen."Je moet echt in het water komen!Het is heerlijk!"Zeiden ze.Zij waren er al in geweest want ze waren helemaal nat."Misschien zo meteen."Lachte ik."Ik wil wel!"Zei Harry."Ga maar als ik je maar heel terugkrijg."Zei ik.Harry sprong Zayn en Greet achterna en sprong toen in het water.Louis ging naast me zitten."En hoe gaat het met jou?En met de kleine?"Vroeg hij en hij wreef over mijn buik."Met de kleine is alles goed met mij ook alleen dat ik dankzei die baby wel vreselijk dik word!"Lachte ik.Louis lachte terug."Niet te geloven!"
"Wat?"Vroeg ik."Ik weet nog dat voor Harry jou leerde kennen het een klein kind was en een brutale.En sinds hij jou kent is hij braver geworden.Hij is nogal altijd speels maar omdat hij zelf ook beseft dat hij binnen een paar maand vader gaat worden is hij volwassener geworden!"Ik keek naar Louis."Dank je."Zei hij dan nog.Iedereen kwam nat terug van het meer en ging bij me op de rost zitten."Was het leuk?"Vroeg ik."Ja hoor jammer dat je niet in het water kwam."Zei Anne.Ik knikte."Laten we naar huis gaan.En ons omkleden."Zei Naill.Samen gingen we terug naar huis en deden we droge kleren aan.Toen vertrokken we terug.We gingen gewoon naar het centrum.Wat shoppen.Ik en de meisjes gingen natuurlijk bijna elke winkel voor kleren binnen.De jongens volgen gewoon en Louis maakt het altijd heel speciaal.Toen we de schoenenwinkel binnenkwamen waren we in de hemel!"OMG!Zei Greet."We zijn in de schoenen hemel!"Zei ik.En Greet knikte.Voor de rest hadden we nog veel lol toen we terug naar huis gingen was het al donker.Ik kroop in mijn bed en voelde dat Harry naast me kwam liggen.Ik zoende hem nog even en ging toen slapen.

Reageer (1)

  • TheAccountant

    Lief dat je nog een hoofdstukje hebt geschreven
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen