Foto bij Part 71.

Rose Watkins.
'Laten we iets leuks gaan doen! We zitten maar te wachten tot de jongens terug komen en, we lijken wel twee depressieve apen, hierzo. Tijd voor een beetje leven in de brouwerij.' Kim kwam de kamer binnen en ik keek even naar haar op. Ik zat met een magazine in mijn handen op de bank en leek eerlijk gezegd niet te kunnen wachten op morgen, aangezien Niall dan eindelijk weer terug zou zijn. Kim leek ook wat moeite te hebben dat ze nog een dag moest wachten tot Liam er zou zijn en had er kennelijk genoeg van niet. 'Ik meen het Rosie, we slopen onszelf zo. Dus get up!'
'Wat had je in gedachten dan?' vroeg ik haar en ze keek me even geheimzinnig aan. Ik wist nu al dat ik het of helemaal geweldig zou vinden of dat ze zoiets had bedacht waar ik me later kapot voor zou schamen. Ik sloeg het magazine dicht, staarde even kort naar de foto's waar de vijf jongens opstonden en zuchtte om Niall, die er weer verdomd knap uitzag. Kim had het door, trok het magazine uit mijn handen en trok me overreind. Ik wandelde snel naar de slaapkamer en pakte mijn sjaal, om die vervolgens om mijn nek te slaan. Ik wandelde terug en zag hoe Kim met de telefoon in haar handen stond en even lachte naar het schermpje. Ik hoefde niet eens te raden wie het was. 'Oh, dus ik mag niet naar mijn vriendje kijken in een magazine, maar jij mag wel smsen?'
'Sorry, ik doe hem al weg oke. Hij stuurde gewoon iets grappigs.' Kim stopte haar telefoon meteen weg en we wandelde naar buiten. Aangezien zij al geprezen was met een rijbewijs en Liam zijn auto had achtergelaten, konden we gewoon met de auto. Ze zwaaide wat met de sleutels en ontlockte hem toen. Ik schudde mijn hoofd en stapte lachend in. Met schudden reden we niet veel later de parkeerplaats van het appartementencomplex af en ik keek even verbaasd naar Kim. 'Ja, sorry. Ik rij bijna nooit auto. Liam brengt me overal waar ik wezen moet. Ik heb dat ding in geval van nood.'
'Je moet blij zijn dat je mag auto rijden. Ik moet nog altijd achttien worden.' gelukkig zou dat niet lang meer duren. Nog een paar weekjes en ik zou ook eindelijk achttien zijn. Eindelijk auto mogen rijden. Het grappige was alleen dat Niall geen idee had van wanneer ik jarig was. Nooit had ik het met hem besproken. Natuurlijk wist ik zijn verjaardag, ik was altijd fan geweest, voor ik hopeloos verliefd werd op hem. In fact, het zou niet lang duren voor hij ook jarig zou zijn. Voor hij alweer negentien zou worden. Hij werd zo groot, zo volwassen. Kim keek me even kort aan.
'Ja, wanneer ben je eigenlijk jarig?' vroeg ze nu en ik keek haar even aan. Ik hield mijn mond stevig dicht en keek vervolgens even naar buiten. Ik was totaal niet van het verjaardagen vieren. Nooit geweest, zal het ook nooit worden. Ik werd er altijd gek van. Stomme liedjes, cadeautjes en al die dingen hoefte van mij echt niet. 'Negeer me eens niet. Volgens mij ben je bijna jarig?'
Ik knikte kort en gaf voor de rest geen antwoord. 'Het is niet belangrijk, oke. Niall's verjaardag is belangrijk. Die komt er aan.'
'Waarom vind je – omg, je bent echt bijna jarig. Waarom zeg je nou niks? Weet Niall het uberhaupt wel? Hallo?' ze bleef tegen me aanpraten en ik hield stevig mijn mond dicht. Ik zou maar niet gaan vertellen dat ik op 13 september jarig was. Precies dezelfde dag als Niall. Nee, ik zou dat echt niet zeggen..


Okay, let me apologize. Ik heb niet vaak geactiveerd de laatste tijd, maar dat komt mede ook omdat ik bezig ben met part 2 en nu heb ik eindelijk een idee, dat het volledig waard is. Dus ik denk dat ik deze laat lopen tot 85, voor ik aan part 2 begin. YOU EXCITED?? hihih, het is het waard, schatjes. echt waar!
Zullen we top 5 doen vandaag? i love to see it x

Reageer (13)

  • Silverwalker

    haha you make me smile in the middle off the night (lettrlijk)

    1 decennium geleden
  • Sweeter

    Haha

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • Aves

    Ehm.. Volgens mij sta je nu in de top vijf op nummerrr 2. Dusseh, dat verdient wel een paar hoofdstukjes toch *wenkbrauwwiebel* Of niet soms...

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Omg!!!!
    Love it!!
    Snel verder!!
    X.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen