Foto bij Part 72.

Rose Watkins.
'Leg die telefoon nou eens weg.' zuchtte ik, toen ik met moeite had toegekeken hoe Kim auto reed en probeerde te smsen. Ze typte vrolijk verder, terwijl ze net op tijd een auto ontweek. 'KIM.'
'Sorry oke. Ik moest even met je vriendje smsen, aangezien jij je telefoon weer eens thuis hebt gelaten.' zei ze nu en ik keek haar even aan. 'Oh chill. We roddelen heus niet over je.'
'Ik durf een wedje te leggen dat het ging over mijn verjaardag. Nou, geef dat ding hier. Je gaat mijn dood worden als je nu niet een beetje oplet met auto rijden!' ik hield mijn hand op en met een zucht legde Kim de telefoon in mijn handen. Ik stopte hem meteen weg in mijn jaszak en haalde even opgelucht adem. Iets wat ik beter niet had kunnen doen. 'Serieus, hoe heb jij je rijbewijs gekregen?!'
'Ik heb wat dingen met de instructeur gedaan.' mompelde ze toen en ze keek me even lachend aan, waardoor ik meteen weer op de weg wees. Ik schudde mijn hoofd en hield mijn adem in. Jeetje, ik had nog nooit zo zenuwachtig in een auto gezeten. Ik vroeg me echt af of we er wel veilig zouden komen. Opeens zette ze de auto aan de kant en schakelde ze hem uit. 'We zijn er. Let's go! Ik heb een afspraak gemaakt en als we te laat komen, krijgen we geen koekje bij de thee. Hurry!'
'Ik kom al oke!' Kim was al uit de auto gesprongen en ik deed hetzelfde, waarna ik even een blik werpte op de omgeving. De schoonheidsspecialist stond buiten al op ons te wachten en zwaaide vrolijk naar Kim, die meteen op haar afwandelde. Ik deed de deur van de auto achter me dicht en haalde even opgelucht adem dat ik nog kon lopen. Kim was het meeste gevaarlijke wat ik ooit had kunnen bedenken. Ik stelde me kort voor aan, kennelijk de tante van Kim en wandelde toen achter hun aan naar binnen. 'Ik wist niet dat jullie zo'n groot bedrijf in de familie hadden.'
'Het is niet belangrijk. Ik wil gewoon zelf mijn toekomst opbouwen later. En besides that, ik wordt liever verwend dan dat ik ander mans nagels moet gaan doen. Ik heb een andere toekomst voor ogen. Met veel schattige kindjes en one sexy daddy.' lachtte ze nu, terwijl ze me meetrok door de deuren. We kwamen in een grote ruimte terecht en ik keek even mijn ogen uit. De ruimte bevatte allemaal deuren, waarvan een paar aangaven wat voor ruimtes het waren. Ik zag onder andere sauna, massages en douches staan. Kim keek me lachend aan. 'Er mist alleen nog een ding. Kijk eens achter die deur.'
Een beetje wantrouwig staarde ik haar aan, toen ze wees naar een deur waar niks opstond. Ze gaf me een duwtje en langzaam wandelde ik naar de deur. Terwijl ik weer even achterom keek naar Kim, opende ik de deur en ik voelde niet veel later hoe er een kus op mijn wang gedrukt werd. 'AAAAH NIALL! YOURE HOME!'
'I missed you, Rose!' Hij trok me in zijn armen en knuffelde me even stevig. Ik grijnsde vrolijk en sloeg mijn armen om zijn nek. Ik had hem echt gemist. Hij liet me los en drukte kort zijn lippen op de mijne. Toen ik me omdraaide om Kim te bedanken, zag ik dat Liam er ook was en hij begroette me vrolijk met een knuffel. Niall kwam achter me staan en sloeg zijn armen om mijn middel. 'Heb je nou al in die beer gekeken?'
'Ik dacht dat er niks in zat.' mompelde ik, terwijl ik me naar hem toe draaide. Hij grijnsde even kort en drukte zijn lippen op de mijne. Die jongen zat ook echt vol surprises..


Yes, de top <3. I love you guys! Zouden jullie ook nog even bij mijn nieuwe story met Louis willen kijken? I promise, it's worth it!<3. To infinity and Beyond - Louis Tomlinson. xx

Reageer (33)

  • FollowDreams

    Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Salute

    Super!
    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden
  • fearles

    keer 16+ stukjee
    je schrijft heel goed
    loveiit(hoera)

    1 decennium geleden
  • giante25

    Ik denk hetzelfde als @SexayZayn ;)
    Maar ik weet het niet zeker :$
    Snel weer verder...!!

    X (H)

    1 decennium geleden
  • Nitori

    sdgjihiaowjggwm. Niall is echt een schatje, :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen