Foto bij 139~

Laura PoV
Ik wist niet wat ik moest doen, ik lette niet op en mijn blik Cola viel in de zetel. Tom begon te lachen, maar probeerde toch zo veel mogelijk op te ruimen. 'Oh, nee. Bill vond die zetel juist zo leuk.' zei hij, maar het klonk niet alsof hij het erg vond. Hij bleef maar lachen. 'Bill gaat je zooo vermoorden.' zei hij lachend. Hij keek even naar mij. 'NIet bang zijn, ik bescherm je wel.'zei hij met een knipoog. ik hield mijn hand met gestrekte arm vlak voor zijn keel. Hij had het niet zien aankomen, ik was goed getraind. 'Ik heb geen bescherming nodig.' zei ik kortaf. Ik was geen zwakkeling, ik was gewoon niet nuchter genoeg daarnet om me goed te kunnen verdedigen. 'Ja ja, ik geloof je.' zei hij terwijl hij de Cola weg deed. 'Maar ik zal niet anders kunnen dan mijn shirt uit te doen, wat jammer zeg.' zei hij lachend. ik schudde mijn hoofd. oh, inderdaad, wat jammer. 'ik denk dat je wel iets anders liggen hebt in huis. Stel je voor dat je ziek wordt voor je nieuwe tour.' zei ik op hetzelfde I-don't-give-a-F*ck-toontje. 'Hij lachtte weer, luider dan daarnet. 'Ja, kan jij verpleegster spelen. ik zie je al lopen. Heb je dat dokterstasje nog?' vroeg hij zacht. Dokterstasje? Had ik er ooit eentje gehad? oh, ja, dat oranje geval dat ik 'geleend' had toen Toms nichtje hier eens kwam logeren. Achteraf voelde ik me schuldig, maar ik vond dat oranje gewoon een must have. op dat moment uiteraard. 'ik weet niet, misschien moet je het Alyona eens vragen.' zei ik zacht, met twinkeloogjes. zo noemden ze dat toch. 'Ben je echt zo boos op me dat je me aan die marteling wilt blootstellen?' vroeg hij gespeeld geschrokken. 'Oké, soms kan ze er een beetje over gaan maar zo erg is ze niet..' zei ik verdedigend. Tom haalde sceptisch zijn wenkbrauw op. 'oké, ze overdrijft gemakkelijk, maar de meerderheid van de tijd is ze Down-to-earth.' Tom grijnsde. 'ZOu ik willen zien, nadat ik haar heb bezig gezien...' hij keek me ongelovig aan, maar deed dan toch zijn shirt uit. Ik staarde hem aan, waardoor hij me nog meer uitlachte. Hij deed zo'n bodybuilder move. 'ik weet het, ik ben gewoon weg...' 'onuitstaanbaar.' vulde ik aan. nog voor hij 'aantrekkelijk' zei.

krijg ik nu extra veel reacties omdat ik Tom zijn shirt heb laten uitdoen?

Reageer (6)

  • AlreadyGone

    Super!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Haha, geweldig!

    1 decennium geleden
  • LaLaLaLovely

    Haha, ik vind 't geweldig op de manier hoe zij overal op reageert. Ik wil meer! :'D
    Dus ga je snel weer verder? <3
    xoxo

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • justhearts

    hahaha,
    snel verder
    ik hou van dit verhaal :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen