Foto bij Een zwaar verlies

sorry de foto moest eigenlijk van de clone wars zijn maar ik krijg hem ni meer verandert

vergeet geen reactie te sturen

Het was heel vroeg één iemand met een mantel riep rond in de gangen bij de Jedi raad.
Hij had zijn kap op pakte de lift naar de dertigste verdieping.
De lift ging open de man kwam in een grote witte gang ,hij zette zijn kap af het was Obi-Wan Kenobi een van de bekendste jedi masters.
hij ging in een zetel zitten vlak tegenover een deur.
Hij had weinig of niet geslapen en had wallen onder zijn ogen.
De deur ging open hij probeerde te lachen maar daar was hij te moe voor.
'Meester Yoda, wat een genoegen om u weer te zien .'
'Yoda ook blij zijn met u komst'maar daar ik niet over wil hebben h'mm.'
'Voor wat moest ik komen ,meester ?'
'Een groot probleem. Wij deze nacht hebben al weer jedi verloren .'
Dat vond Obi maar niets hij had een vreselijke droom gehad over het verlies van een jedi maar hij wist niet welke het was zeker weten een visioen geweest.
'De jedi hebben verloren wij ....'
Maar Obi had met geen enkele jedi zo'n band gehad dat hij er een visioen van zou krijgen .
Behalve als die jedi... . '....Anakin hete.'
'Wat!?'
'Rustig blijven Obi moet.'
'Hoe kan ik rustig blijven als weer een van mijn beste vrienden dood is!'
Obi had door de sith Darth Maul zijn beste vriend Quin Gon Jinn verloren en nu Anakin die als een zoon voor hem was.
'Onthou je jedi training woede en andere emoties verstoort je force en brengt je naar de duistere kant.' dit was een van de weinige volzinnen die Yoda ooit had uitgesproken dat betekende dat hij heel serieus was .
'Wat moeten we doen?'
'Wij alleen kunnen afwachten tot lijk Anakin gevonden is . Geduld wij moeten hebben .'

Reageer (4)

  • ElladanElrohir

    jammer van de spellings-foutjes want dat leest een beetje raar, maar verder wel leuk op zich...

    9 jaar geleden
  • Declinatory

    Anakin was toch als broer voor Obi Wan? ;p
    Dat schreeuwde hij toch in Revenge of the Sith als Anakin in dat lava valt?

    Verder vind ik dit hoofdstuk super om te lezen en ook de manier hoe je als Yoda schrijft, geweldig :)
    Ik ga snel verder.

    1 decennium geleden
  • EleanorCaldr

    Leuk verhaal :) mijn broertje is helemaal weg van starwars.. Hij gaat dit verhaal zeker weten lezen!(Y)

    1 decennium geleden
  • RedWolf

    cool! ik ga het zeker lezen!
    Is Anakin dood?:(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen