Foto bij # Fourteen.

Omdat ik niet had geschreven, krijgen jullie vandaag een extra lange. Misschien is 'ie niet zo goed.

Tips?

Voorzichtig sleep ik Draco achter me aan terwijl ik naar Dumbledore ren. Ik stop even als Pansy voor ons springt, maar Draco pakt zijn wand en houd hem voor Pansy’s gezicht. Voorzichtig schuifelt Pansy de andere kant op en Draco stopt zijn wand weg. Snel rennen we weer verder naar Dumbledore, maar zie dat er een uil binnen komt vliegen met een brief. Ik kijk waar de uil heen gaat en zie dat hij richting mij vliegt. Vlug steek ik mijn arm uit zodat het beestje kan landen op mijn arm. Ik draai mijn hoofd om naar Draco en Draco laat mijn hand los. Ik voel scherpe nageltjes op mijn arm komen en draai mijn hoofd snel om. Het uiltje heeft moeite de brief nog vast te houden, dus pak ik het snel uit zijn bek en laat het uiltje weer wegvliegen. Ik kijk naar de brief en twijfel of ik het nu al open zal maken. Ik besluit om het uiteindelijk in mijn zak te stoppen. ‘Moet je je brief niet lezen?’ vraagt Draco terwijl hij naar mijn zak kijkt waar ik net de brief in heb gestopt. ‘Nee, doe ik vanavond wel.’ zeg ik. ‘Nu moeten we naar Dumbledore.’ ‘Ja, kom op.’ zegt Draco terwijl hij me meeneemt naar Dumbledore. Als we bij Dumbledore staan, zegt hij ‘Ik weet waarom je bij mij bent. Maar je moet nu eerst je brief lezen. Ons gesprek komt later wel.’ zegt hij en draait zich om om weg te lopen. ‘Waarschijnlijk is die brief toch belangrijker dan je dacht?’ zegt Draco. ‘Nou en. Ik ga het vanavond wel lezen.’ zeg ik en loop weg. Achter me hoor ik voetstappen naar me toe komen. Ik blijf stil staan en Draco pakt mijn hand. Ik kijk Draco aan en geef hem een klein kusje. Als snel verandert dat kusje in een passionele tongzoen. Na een poosje duw ik hem van me af als ik Marilyn aan zie komen. ‘Sorry.’ zeg ik en loop snel naar de wc.

Reageer (1)

  • Gisborne

    xD
    Snelverder! (heart2)
    btw, hoezo koppig? (ik lees de brief vanavond wel =P)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen