Foto bij part 30

Harry:"Wat's the funniest thing that's happened to us on X factor?"
Louis:"Broke a pencil in half!HAHAHA

Ik werd wakker.Ik had heel raar gedroomd.Over Harry en de baby.Maar dat ligt nu achter me.Het heeft deze nacht heel lelijk gedaan!Dat is wel vaker in warme landen.Harry lag nog rustig te slapen.Ik gaf hem een zachte zoen en stond toen op.Eerst even naar de wc het was nodig!Ik keek in de spiegel,in profiel.En zag dat ik al een heel klein buikje had.Maar echt heel erg klein.Ik stapte de badkamer uit en liep naar de keuken.Ik pakte een boterham en ging in de zetel zitten.Ik draaide me om en zag Louis uit de kamer komen."Ah Tomlinson ook wakker?"Ik lachte lief naar hem."Altijd hé!Ik slaap niet,ben zoals Edward een vampier!"Lachte hij.Hij was altijd super grappig zelfs in de ochtend.Ik keek naar buiten en zag dat de zon goed scheen.Ons hotel was recht tegenover de zee.Er waren al veel mensen over de straat aan het wandelen.Dat was Spanje!Overdag en 's nacht actief!Behalve om 14.00 dan doen ze een siësta of zoiets.Dan zijn alle winkels dicht en is iedereen gaan slapen ofzo heel raar maar wel goed!Louis kwam naast me zitten en pakten zijn laptop erbij.Hij was degene die elke dag probeerde de fansite van One Direction te checken.Hij las bijna elk bericht en heel soms beantwoorde hij die zelfs.Ik had intussen de radio al opgezet.Er kwam muziek op van de Black Eyes Peas het liedje The Time.Ik begon er weer op los te dansen.Ik kon het niet laten."Als je negen maand zwanger bent ga je toch ook niet zo dansen hé?"Vroeg Louis al lachend."Misschien wel."Lachte ik terug.Ik opende het raam en ging naar het terras.Want er was een klein terrasje aan het raam.Het was echt lekker warm buiten.Ik zag dat beneden de paperazie er stond.Ik wuifde er vriendelijk naar en ging toen terug naar binnen."Hey de paperazie is hier.Gewoon maar om te zegen!"Zei ik rustig.Ik vond het al niet meer zo erg met de paperazie.Ik kon er nu normaal mee om gaan iedereen.Harry kwam naar me toe met slaperige ogen."Hey schattie."Zei hij lief.Ik drukte een zachte zoen op zijn lippen hij beantwoorde die zoen maar al te graag.Ik zag dat Louis zijn laptop op tafel had gezet en nu gewoon in de zetel lag.Om hem te plagen pakte ik een aanloop en sprong ik op hem.Een luide kreet vulde de kamer.Ik kon mijn lach niet inhouden hij ook niet.Maar toch was het pijnlijk!"Man je bent nog niet zo lang zwanger maar ik voel toch al wel dat dit een dikke baby gaat worden!"Zei hij lachend.Ik lachte en ging van hem af.Om hem te sparen.Over een par dagen gingen we terug naar Londen.We waren hier maar voor 4 dagen.Om even te ontspannen op hoop dat er niet zoveel fans en paperazie was.En dat lukte ook.Het waren meestal Spaanse fans en die konden we niet beantwoorden omdat niemand Spaans prak.De vakantie vloog echt voorbij het was heel leuk!Niet gestoord worden door fans.Geen regenachtige dagen.Lekker warm!Ik wou hier nooit weg.Maar ik wist dat ik ooit terug naar Londen moest en eenmaal in Londen dat ik terug naar België moest.Ik wou dat niet!Dan moest ik One Direction te veel missen en Harry!En stel je voor dat ik moest bevallen terwijl ik in België was?Ik wou altijd bij Harry wonen!Het was de laatste dag in Spanje en het was nu hier een beetje slecht weer.We vonden het jammer dat we terug moesten naar Londen maar aan de andere kant was het wel leuk.We besloten omdat we om 14.00 ons vliegtuig moesten hebben maar iets te gaan eten.Niet in en restaurant ofzo maar gewoon in een frituur ofzo.Ik had enorm veel zin in frieten.Iedereen eigenlijk.Dus besloten we om snel wat frieten te eten en dan naar het vliegveld.Sinds ik zwanger was at ik niet meer veel en de dingen die ik vroeger lusten waren nu ook niet meer zo lekker.Ik had maar en paar frieten gegeten.Onderweg naar het vliegveld was het stil in de auto.We hadden een grote auto zodat iedereen er in paste.Op het vliegveld werd ik wat moe.Ik probeerde wakker te blijven.Op een groot bord stond de vlucht Londen.Met onze bagage stapte we naar het vliegtuig.Het waren zetels per 2.En nu hadden we de rollen omgedraaid.Ik zat naast Liam.Greet naast Harry,Anne naast Zayn en Naill en Louis naast elkaar.Als dat maar goed kwam met de 2speelvogels.Het vliegtuig hing maar pas in de lucht en ik zag dat Louis en Naill aan het slapen waren zo schattig!Naast me zat Liam maar wat te staren op zijn MP-3.Hij keek naar me."En hoe voelt het om binnen een paar maand mama te worden?"Vroeg hij met een lach."Ik weet het niet.Redelijk raar!"Ik keek naar mijn buik,en voelde dat er echt en baby in zat."Ik wens je veel sterkte!Met de bevalling.Dat zou ik niet kunnen het blijkt pijnlijk te zijn!"Hij lachte naar me."Ja dat kan jij niet weten hé."Lachten ik terug.Na een kort gesprek sloot ik mijn ogen ik was moe en dit was mijn kans om terug in slaap te geraken.Ik sloot dus mijn ogen en begon lekker te slapen.Londen her i come!

Reageer (2)

  • tomlinsonbum

    Superrrrr! echt dit verhaaaaaal is superleuk1

    1 decennium geleden
  • xHappyHoran

    NICE!! GO LOUIS! HAHA

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen