Jeej, bedankt voor de lieve reactie's! Vandaag weer? (flower)

Het blijft angstvallig stil, terwijl de woorden tot ons doordringen. 'Vijf dagen, daarna gaan we dood van de honger.' Het lijkt net alsof niemand het kán beseffen. Iedereen staart met die onbegrijpelijke blik voor zich uit, terwijl Liam ons juist raar aan staat te kijken. 'Vijf dagen', herhaalt hij zijn woorden. Opeens draait Zayn zich om en haalt met zijn vuist uit naar Niall. Hij grijpt naar zijn ogen en struikelt achteruit. Zayn geeft hem nog een extra duw, waardoor Niall nu bij de bank belandt. Hij struikelt erover heen en rolt van de bank af tegen de houten tafel. Een pijnlijke kreet ontsnapt uit zijn mond. 'Zayn, hou op!' schreeuw ik, als Zayn naar Niall toeloopt. Voordat hij hem nog maar met één vinger kan aanraken, geef ik Zayn al een duw, waardoor die ergens verderop in de kamer belandt. Ik hurk naast Niall neer en kijk hem bezorgd aan. 'Gaat het wel?' vraag ik. Niall knikt even met een flauwe glimlach, maar als ik de blik in zijn ogen zie, weet ik dat hij liegt. 'Harry, pak eens een ijszak uit de vriezer', zeg ik. Harry knikt kort en loopt snel de keuken in. Zayn is inmidddels weer overeind gekrabbeld en loopt naar me toe, terwijl hij zijn mouwen ruw opstroopt. 'Zayn, denk even na', zegt Louis die voor hem springt. 'Waarom? Niall zorgt voor een hongersnood!' Schreeuwt Zayn in Louis zijn gezicht. Vanaf hier kan ik zelfs de stukjes speeksel zien in Louis zijn gezicht zien vliegen. Zijn gezicht vertrekt even, maar hij laat Zayn niet los. 'En jij denkt dat het eten terugkomt door Niall in elkaar te slaan?' vraagt Louis met opgetrokken wenkbrauwen. 'Nee, maar ik weet wel zeker dat hij het niet nogmaals zal gaan doen', zegt Zayn en hij duwt Louis aan de kant. Ik ga voor Niall staan en kijk Zayn bang aan. Hij is veel sterker dan mij, maar als ik een beer kan wegkrijgen, dan lukt dat bij Zayn ook.
Voordat Zayn me echter bereikt, ligt hij al op de grond met boven op zich Louis. Hij geeft hem met een vlakke hand een klap in het gezicht en drukt daarna Zayn zijn wild rondzwaaiende handen tegen de grond. 'Doe normaal', zegt Louis rustig. Zayn zijn ogen vlammen echter op en zorgen alleen nog maar voor een angstiger gevoel. 'Laat me los!' bromt hij kwaad, terwijl hij los probeert te komen. 'Ik ga naar boven', zegt Zayn. Louis zijn wenkbrauwen schieten ongeloofwaardig de hoogte in. 'Dat zal wel', zegt Louis. 'Ik beloof het', zegt Zayn. Blijkbaar vertrouwt Louis dat, want hij gaat van Zayn af, maar houdt hem wel in het oog. Zayn loopt regelrecht naar de keuken. Na wat gerommel komt hij terug en blijft bij de ingang van de woonkamer nog even staan. 'Ik sluit me op in mijn kamer, aangezien ik niet meer in het bijzijn van een idioot wil zijn', zegt Zayn. Hij steekt zijn kin ver in de hoogte en loopt dan met een hooghartige blik in zijn ogen de trap op naar boven. 'En wij dan?' roept Louis nog, maar Zayn hoort het al niet meer, aangezien er een harde klap van een kamerdeur klinkt.
'Ongelooflijk', mompel ik hoofdschuddend. 'Waar moeten wij nou slapen?' mompelt Louis. 'En waar blijft Harry?' klaagt Niall. Op dat moment komt Harry de kamer binnen en geeft Niall de ijszak aan. 'Waar bleef je?' vraag ik direct. Harry haalt zijn schouders op en gaat nonchalant naast Liam op de bank zitten. 'Wat vind jij hier nou van?' vraag ik aan de serieuze jongen van het stel. 'Ik hou me erbuiten', zegt Liam simpel weg. 'Ja, omdat jij een slaapplek hebt', hoor ik Louis bot mompelen. 'Weet je trouwens wat Zayn allemaal heeft meegenomen?' vraagt Harry opeens tussendoor. 'Nou?' vraagt Niall als het stil blijft. 'Twee zakken chips en een fles cola', zegt Harry. Dat zorgt ervoor dat Liam wakker wordt. 'Als hij dat in een zijn eentje binnen een dag op heeft, dan hebben we nog maar te eten voor drie dagen', zegt Liam en hij sprint weg naar boven. Ik verplaats mijn blik naar Harry en kijk hem onderzoekend aan. Wat heeft hij al die tijd in de keuken gedaan?

Reageer (12)

  • agirlx

    wat heb je gedaan Harry? ^^

    1 decennium geleden
  • Gunter

    jaaaaah, wat deed harry met zayn in de keuken:O???????????:O

    1 decennium geleden
  • Dreamss

    ik hou van jou
    en ik hou van jouw verhaal!

    1 decennium geleden
  • Enthusiasm

    Oeeh, wat heeft hij in de keuken gedaan ^^ ?

    Anyways: snel verder I AM ADDICTED

    1 decennium geleden
  • TOMMONLINE

    oehhh snel verder xxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen