Foto bij 20

Niall horan


Ik hoorde de bel van de voordeur gaan maar had de kracht niet om op te staan. 'hij is in de keuken.' hoorde ik harry vertellen. Ik keek verbaasd op om te kijken wie er aan de de deur stond. Ik zag allissa zenuwachtig de keuken binnen komen. 'hey.'mompelde ik. Ik wou naar haar toe lopen maar ik zou in elkaar zakken van vermoeidheid. 'gaat het wel.' vroeg ze bezorgd en kwam naast me zitten. Ik knikte. 'het gaat wel, alleen een beetje moe.' stelde ik haar gerust. Ze keek me ongeloofwaardig aan. 'is het de leukemie?' vroeg ze. Ik knikte zonder haar aan te kijken verbaasd over dat ze het woord gewoon uitsprak iets wat niemand in dit huis deed. 'ja, dat en meer dingen.' mompelde ik. Ik voelde me vertrouwd bij haar. Ik wou mijn hele verhaal aan iemand vertellen en zij leek me daar het juiste persoon voor. ' wil je het vertellen.' vroeg ze en legde een hand op mijn schouder. Ik tilde mijn hoofd op en keek haar aan. 'heb je wel eens het gevoel of alles wat je positief probeert te zien, zo negatief uitwerkt dat het niet positief te zien meer is?' vroeg ik terwijl ik haar nog steeds strak in de ogen aankeek. Ze knikte en trok mij naar haar toe. Ik sloeg mijn armen om haar heen. Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd. 'dankje, jij en one direction zijn de enigste lichtpuntjes in mijn leven op het moment.' zei ik. Ze reageerde niet maar drukte zachtjes haar lippen op de mijne. Ik trok haar op mijn schoot en streek met mijn tong over haar lippen en ze opende haar mond vrijwillig. Ik weet niet hoe lang de zoen duurde maar ik weet wel dat ik dit meisje niet liet gaan, Ik hield vaan haar. Als zij de kamer binnen liep werd ik warm van binnen voelde ik me vrolijk en vergat ik alle narigheid in mijn leven. Ze betekende in een korte tijd heel veel voor mij. 'ik hou van je.' prevelde ik in haar oor na dat ik de zoen had beeindigd. om haar mond sierde een lieve glimlach en haar mooie ogen glinsteren vrolijk.

Reageer (2)

  • Estiii21

    Zo aangrijpend
    Maar dat betekend dat je snel verder moet

    1 decennium geleden
  • Salute

    Awhh Snel verder!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen