Foto bij Part 73.

Niall Horan.
Met rozige wangen nam Rose plaats op de bank naast me en kroop ze vrijwel meteen tegen me aan. Ik keek even kort het appartement rond. Hoewel Rose en Kim alles hadden opgeruimd in de tijd dat we weg waren, hadden we het binnen no time weer zo rommelig gekregen en ik zag aan haar gezicht dat ze het doorhad, maar ze zei niks en keek vervolgens weer naar de televisie. Zacht gevloek kwam uit de gang vandaan en werd langzaam luider en ik herkende Louis' stem. Niet veel later verscheen hij in de deurpost en wandelde hij naar de televisie om die uit te zetten. Liam's stem galmde nu door het appartement dat de tv weer aan moest, maar Louis schudde zijn hoofd. 'Jongens, we moeten gaan verhuizen. Dit kan niet zo langer. Het appartement is te klein. Ik ga de meiden echt het huis niet uit schoppen, dus we moeten verhuizen. Laten we een huis kopen. Een groot huis, waar iedereen zijn eigen plek heeft, maar waar we ook met zijn allen kunnen zijn. Dit appartement is gewoon te klein!'
'Als ik Rose en Kim zou zijn, zou ik echt niet met ons in een huis willen wonen. We kunnen het appartement niet eens schoonhouden.' zei Harry nu en ik keek even naar Rose, die nog altijd tegen me aanlag. Ik kon haar gezicht niet zien, maar aan haar ademhaling te zien, lag ze te slapen.
'We kunnen een schoonmaakster wel betalen, maar kom op. Het is gewoon druk met zijn zevenen in een appartement. Een huis zou het zoveel makkelijker maken. Als oudste lijkt me dit een verstandige keuze.' Ik was het eens met Louis, maar Harry maakte zelf ook een paar goede punten. We konden dit appartement niet eens schoon houden en hoe wel de meisjes vaak genoeg achter ons aan opruimde, dat was niet zoals het hoorde. Zij woonde hier ook en hoorde niet telkens in onze troep te moeten bivakeren. Het was gewoon niet eerlijk. 'Kom op, we kunnen het beter gewoon doen.'
'Ik ben een beetje klaar met het opruimen van jullie troep. Jullie maken er echt een zooitje van. En Rose denkt er precies hetzelfde over, ze is alleen te lief om het te zeggen. Ze past echt perfect bij Niall, als het daar op neer komt.' mompelde Kim nu, die samen met Liam achter de laptop zat en nu haar mond opentrok om zich in de conversatie te voegen. Ik had Rose nog altijd in mijn armen en streek even met mijn hand door haar haar. Ze was echt ontzettend schattig als ze sliep en Kim had gelijk, ze was veelste lief. Ze bewoog even en legde haar hoofd toen weer tegen mijn borst aan, wanneer ze weer stil werd. Ze was zo lief dat ze altijd nog bij me was. Dat ze niet had opgegeven toen ik een van de grootste fouten in mijn leven had gemaakt. Ze was er nog altijd en dit keer zou ik haar niet laten lopen.
'Nu we dat besproken hebben. Ik heb zin in een milkshake. Wie gaat er mee?' zei Louis, terwijl hij de televisie weer aanzette en even de kamer rondkeek. Harry en Zayn sprongen meteen op, waarna Liam en Kim ook voor even in beweging leken te komen, maar toch weer neerplofte. Louis keek mij even aan en keek toen kort vertederd naar Rose, die nog altijd lag te slapen. 'Ik neem wel wat voor je mee!'
'Thanks man.' antwoorde ik dankbaar en hij grijnsde vrolijk, voor hij met de jongens de kamer verliet. Liam en Kim doken weer achter de laptop en ik besloot maar naar bed te gaan. Louis zou de milkshake wel in de koelkast zetten voor morgen. Ik tilde haar op, wenste de andere een goede avond en wandelde toen naar de slaapkamer, met haar in mijn handen. Toen ik de kamer had bereikt, liet ik haar langzaam op het bed zakken en kleede ik me snel om, om vervolgens naast haar plaats te nemen. Net toen ik het licht uitknipte, voelde ik een hand op mijn buik. 'Go to sleep, beauty. I love you.'
'i love you too. So much.' hoorde ik een zachte stem, voor het weer rustig werd in de kamer en met een tevreden blik sloot ik mijn ogen. Ze hield nog altijd van me.

Reageer (72)

  • NIETMEERHIER

    huh? gn hoofdstukjes meer? schrijf pleazzz verder, doe et vr je fans :-P

    1 decennium geleden
  • xSuperNouiss

    Verderr aubb! x

    1 decennium geleden
  • Czarina

    verder?? LOVE YOUR STORY

    1 decennium geleden
  • 5sosss

    Omg dit verhaal is zo mooi, je schrijft echt heel mooi.
    Ik vind het echt zonde dat je niet meer verder hebt geschreven want het is echt een supermooi verhaal! <3

    1 decennium geleden
  • 5sosss

    Omg dit verhaal is zo mooi, je schrijft echt heel mooi.
    Ik vind het echt zonde dat je niet meer verder hebt geschreven want het is echt een supermooi verhaal! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen