sorry dat hij so kort is!

why are you fighting
Ik voel me echt heel erg kut! Sinds bill boos is weg gelopen ben ik eens goed na gaan denken. Heel mijn leven leefde ik in gevangenschap. Kom ik eindelijk 4 hele aardige jongens tegen ga ik tegen ze liegen. Ik weet dat ik geen andere keus heb maar toch voel ik me er niet goed bij. Maar ik ben blij dat ik het aan kate heb verteld. Dat luchte echt heel erg op. Ook moet ik steeds aan bill denken. Wat ziet hij in me. Ik heb niks en ik ben niks. Althans zo ver hij weet. Ook vraag ik me nog steeds af waar die ruzie op sloeg.

Bill komt de badkamer uitgelopen, pakt een paar kleren en loopt weer terug, en dat alles zonder mij aan te kijken. Ik denk dat het tijd is dat bill en ik even een goed gesprek hebben. Als hij aangekleed is komt hij de badkamer weer uit en wil ook de slaapkamer uitlopen maar ik hou hem tegen. “ik denk dat wij even moeten praten bill”hij zucht en gaat dan op het bed zitten, ik loop achter hem aan en ga ook op het bed zitten. “waar wou je over praten dan?” zegt bill terwijl hij me nog steeds niet aan kijkt. “wat denk je zelf?” ik pak zijn kin vast en draai zijn hoofd zo, zodat hij me wel aan moet kijken. “sorry van net, ik was gewoon alle controle verloren” “het maakt niet uit, jij kan er natuurlijk ook niks aan doen. Ik vroeg me alleen af waar die ruzie met gustav over ging?” ik zie dat bill diep nadenkt. “die ruzie ging over jou” ik schrik hier toch best wel van. Ik ken ze niet eens zo lang en nu hebben ze al een ruzie door mij. “waar ging het over dan?” “dat wil ik liever niet zeggen” f*ck! Ik wil echt weten waar het over ging. Misschien even bij gustav proberen. Ik sta op en kijk arogant weg. “dan niet” ik loop bill zijn kamer ui en loop de gang op. Oke eens even kijken ik weet alleen waar de kamers van tom en bill zijn. Als ik langs tom zijn kamer loop klop ik aan de deur. Kate doet open. “wat kan ik voor je betekenen?” “weet jij waar gustav Zijn kamer is?” tom: “aan het eind van de gang” dan pas zie ik dat kate bijna ik haar nakie staat. “sorry ik laat jullie wel met rust”kate knikt dankbaar en doet dan de deur weer dicht. Ik loop naar het einde van de gang waar ik een deur zie en klop er vervolgens op. “binnen” zegt een verdrietige stem. Ik doe de deur open en zie een huilende gustav. Ik schrik en loop naar binnen. Ik doe de deur dicht, ga naast hem zitten en sla een arm om hem heen. “wat is er met jou aan de hand?” “niks”antwoord hij nors. “der is wel wat anders huil je toch niet” ik wrijf over zijn rug op hem te trosten maar hij geeft nog steeds geen antwoord. “ik weet dat die ruzie met bill over mij ging, maar waarom maken jullie in gods naam ruzie over mij. Is er iets dat je me moet vertellen?” gustav knikt en afwachtend kijk ik hem aan. “misschien kijk je me nooit meer aan nadat ik dit heb gezegd maar ik moet het toch zeggen” even ademt hij goed in en ik zie dat hij slikt. “sinds de eerste dag dat ik je zag vond ik je al een hele leuke meid, ik vertelde dit aan bill en hij dacht er precies hetzelfde over. Toen hebben we samen afgesproken om niks met jou te doen omdat vriendschap voor gaat. En dat doet bill het toch” ik kijk verbaast naar gustav. Dit had ik van hem nooit verwacht. “bill heeft me net gezoend..” nu kijkt gustav nog verdrietiger. “.. maar ik hem heb afgewezen” en nu kijkt hij toch weer iets vrolijker. Ik weet niet wat me bezielt maar ik pak gustav zijn hoofd vast en druk een kus op zijn lippen. Schijnbaar vind gustav het niet genoeg e pakt nu mijn hoofd vast. Ik voel zijn tong langs mijn lippen strelen. Bang maar toch ook heel gelukkig open ik mijn lippen en onze tongen spelen een fantastisch spel. Dit is iets wat ik nog nooit mee heb gemaakt. En ik heb nu mijn eerste zoen, en in mijn buik heb ik een gevoel dat ik nog nooit heb gevoeld.

Na een tijdje haalt hij zijn lippen van de mijne en kijkt heel diep in mijn ogen. “anna ik ben echt tot over mijn oren verliefd op jou, wil je alsjeblieft mijn meisje zijn” oke dit is ook iets nieuws voor me. Een vriendje heb ik ook nog nooit gehad. Bij gustav voel ik me op één of andere manier heel erg veilig. Alsof niemand me meer iets kan maken. En dat voel natuurlijk heel erg goed wanneer je 24/7 bang ben dat je word opgehaald door het tsaar van rusland.

Reageer (8)

  • ariya

    super!!
    het was héél leuk in Berlijn!
    deze was helemaal niet kort;)
    snel verder
    X

    1 decennium geleden
  • Reticent

    Super! Ik wist wel dat ze Gustav heel leuk zou vinden [á]
    Snel Verder <3

    x.

    1 decennium geleden
  • magiclove

    super!
    ik hoop dat je sel verdergaat!
    zou je willen zeggen wanneer de volgende er is
    groetjes magiclove

    1 decennium geleden
  • CCK

    wel leuk snel verder *zielig voor bill*

    1 decennium geleden
  • CCK

    wel leuk snel verder *zielig voor bill*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen