Foto bij Dangerous Love ~ Liam Payne *9*

'Hey Chris.' Hij keek me aan met een scheve glimlach die me rillingen over mijn rug liet lopen. Zodra die deur open ging, zou ik zo snel mogelijk wegrennen. Alleen was hij veel sneller dan ik. Blijkbaar had hij door wat ik van plan was want hij schudde langzaam zijn hoofd. Hij drukte me tegen de muur en drukte veel te hard zijn lippen op de mijne. Hij pakte mijn hoofd vast zodat ik niet kon weigeren. Ik probeerde los te komen waardoor hij met zijn volle gewicht mij tegen de muur drukte. Ik hoorde het belletje van de lift en de deur opende. Snel gaf ik hem een knietje waarna hij schreeuwend ineen kromp. Zo snel als ik kon rende ik de lift uit maar voordat ik ook maar één voet buiten de lift kon zetten had hij me al vast. Hij trok me weer de lift in en de deur sloot weer. Danny sloeg me met harde hand in mijn gezicht waardoor ik tegen de muur viel. 'BITCH! Je hebt godverdomme alles verpest! Ik hield van je!' Ik voelde zijn handafdruk op mijn wang en de tranen prikte in mijn ogen. Hij keek me woedend aan en sloeg me nog een keer. Ik proefde het warme bloed in mijn mond. Hij trok me aan mijn haren naar zich toe en drukte zijn lippen weer op de mijne. Ik hoorde het belletje weer en ik keek naar de deur die opende. Danny keek achterom en zag Liam in de opening staan. Liam keek me onbegrijpelijk aan en zag toen mijn bloedende lip. Met alle kracht die hij in zich had sloeg hij Danny tegen de wand en trok me naar zich toe. 'Gaat het?' Ik knikte en keek met betraande ogen naar zijn lieve gezichtje. Danny rende de lift uit en verdween in een van de gangen. Liam wreef de tranen van mijn wangen en legde zijn armen om mijn nek. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en drukte zich dicht tegen me aan. Ik wilde er niet aan denken hoe dit was afgelopen als hij er niet was geweest. Ik sloot mijn ogen en nam de heerlijke geur van Liam in me op. Ik was echt smoorverliefd op hem.

7 abo's <3<3<3

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen