sorry weer een korte. geloof me ze worden wel weer langer;)

going back to russia? no way!
Bill trek me mee naar de andere kant van het huis. We lopen een kamer binnen en bill laat me los. Hij loop naar het raam en opent het. Bill: “kom” “oow nee ik ga niet uit dat raam klimmen. Echt niet” “wil je terug naar rusland dan?” ik schud mijn hoofd en loop toch naar het raam. Bill gaat voor en ik volg hem. Bill klimt best behendig naar beneden. Ik daar in tegen klim heel lomp naar beneden. Toch ben ik er eerder als bill, maar dat kwam omdat mijn voet weggleed en ik de laatste 2 meter viel. Bill helpt me overeind en gelijk trekt hij me weer mee. Nu pas zie ik dat we in de achtertuin zijn. Hij trekt me mee de bosjes in en daar wachten we. Waarop weet ik eigenlijk niet. Maar ik vertrouw bill wel! Ik volg bill zijn blik en zie dat hij door het raam kijkt. Ook ik kijk nu door het raam en zie de twee mannen lopen. Als ze weg bij het raam zijn trekt bill me weer mee. Als ik weer om me heen kijk zie ik dat we nu op de straat zijn beland. Bill trekt me mee de auto in en gelijk rijden we weg. “ umm bill waar gaan we eigenlijk heen?” bill kijkt me aan en lijkt diep na te denken. “we gaan wel ergens wat drinken, en dan bel ik straks gustav om te vragen of ze al weg zijn” “oke”

na ongeveer 10 minuten parkeert bill de auto en lopen we een café binnen. Gelukkig lag er nog een pet in de auto, dan word bill minder snel herkend. Als we binnen zijn kijk ik om me heen. Nou ik denk niet dat deze mensen bill gaan herkennen. Het zijn vooral oudere mannen met van die grote spieren, en zoon ruig uiterlijk. We gaan aan de bar zitten. Bill: “wat wil je drinken?” “doe maar een cola” bill bestelt. Ondertussen vraagt bill hoe het allemaal gaat als je prinses bent. Ik leg het hem allemaal uit en de tijd vliegt voorbij. Bill: “ik denk dat die mannen nu wel weg zijn, ik zal gustav wel even bellen” hij loopt weg en ik bestel nog 2 cola. Na een tijdje komt hij weer terug. En ik kan van zijn gezicht aflezen dat het goed nieuws is. Bill: “ze zijn weg” “yes!”zeg ik misschien iets te vrolijk. Bill lacht en drinkt dan snel zijn cola op. Ik volg zijn voorbeeld en voor ik het weet heb ik hersenbevriezing. Na wat gejammer van mij stappen weer in de auto.

Reageer (9)

  • InsideXDevil

    ga verder!!

    laat je het me weer weten(A)
    xx(H)(K)

    1 decennium geleden
  • magiclove

    super!
    ik hoop dat je snel verdergaat!

    1 decennium geleden
  • Matix

    Verder!!!

    1 decennium geleden
  • ariya

    snel verder!!
    echt leuk
    love it
    X

    1 decennium geleden
  • Reticent

    Brainfreeze x]
    Ga je snel weer verder? [á]

    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen