Foto bij part 34

"The number you calles is unvailable."
Louis:"Well get available then!!"

1week later

Na 3dagen mocht ik eindelijke naar huis.In het ziekenhuis viel het mee omdat ik er zusters had die me hielpen waar nodig.De eerste nacht was het zwaarst!Lily bleef maar huilen dat was normaal voor de eerste nacht.Nu was ik thuis en stond ik er alleen voor.Niet echt alleen maar ik ga nu niet zeggen dat de jongens veel van baby's afwisten.Ik heb Liam al kunnen leren hoe hij een pamper moer verversen!Zayn en Harry kunnen het wel goed.Harry voelde zich nu echt papa.En dat was hij ook.Flesje geven,pamper verversen en haar verwennen en aandacht geven.Elke keer als Lily weer begon te wenen begon Harry een beetje te panikeren.Louis was er vanaf dat Lily geboren was er altijd al geweest!Als Lily weende deed hij weer eens raar met haar.Dan kalmeerde ze.Harry is een paar dagen geleden ook heel erg ziek nu is het wel over.Maar toen Harry ziek was kon hij niet voor haar zorgen.Ik stond er toen alleen voor en Louis hielp me altijd!


Het was een prachtige dag.We zaten niet meer in de winter maar al half in de lente.Harry was al opgestaan.Ik liep naar de wieg waar Lily lag.Ze had haar oogjes al open.Ze had prachtige blauwe ogen."Dag mijn kleine zonnestraaltje!"Zei ik lachend.Ik pakte har op en gaf haar een zoen op haar voorhoofd.Even stond ik met haar in mijn armen stil voor het raam.Ik liet haar rustig wennen aan het zonlicht.Rustig stapte ik naar de woonkamer waar iedereen al zat."Hey."Zei ik snel.Ik stapte naar Harry toe.Ik gaf hem een zoen en gaf toen Lily aan."Dag mijn klein schatje."Zei hij tegen haar.En hij gaf haar zoals mij een zoen op de wang."Je doet het toch al heel goed als tienermoeder!"Zei Louis tegen me.Ik lachten even,en ging toen naar de keuken.Ik pakte een flesje voor Lily.Het flesje was klaar dus gaf ik het aan Harry.Die gaf Lily de fles terwijl ik rustig een boterham binnen werkte.Ik kon niet geloven dat Harry in de zetel zat een kind eten te geven.En het was nog wel mijn kind!Na een rustige namiddag besloten we om allemaal te gaan wandelen.Ik legde Lily in de buggy en stapte toen buiten.Louis kwam naar mij toe."Hey alles goed?"Vroeg hij."Ja tuurlijk!"Ik lachten en stak Lily haar tut in haar mond."Ben je niet bang?"Vroeg hij.Ik keek verbaast naar Louis."Bang?Hoe bedoel je?"Vroeg ik."Ja bang voor de paperazie die gaan nu foto's van jullie en ons trekken vooral van Lily."Ik keek naar haar.Ze lach rustig te slapen."Ik weet het niet.Ik denk wel dat alles goed komt.Dat hoop ik toch!"Zei ik triest.Louis was sinds ik hen had ontmoet al meteen één van mijn beste vrienden geworden.Toen ik zwanger was is de band alleen nog maar sterker geworden.Bij het park ging ik even op een bankje zitten.Het was nog steeds prachtig weer.Iedereen ging in het gras liggen naast het bankje.We voelden ons allemaal gelukkig.Ik voelde me compleet.Lily begon weer te wenen.Ik pakte haar op en sprak haar lief aan zodat ze zou stoppen.Ik begon een liedje te neuriën.Ze stopte nu wel met huilen.Ik had verwacht dat het altijd slecht ging gaan omdat ik nog zo jong was,maar het ging beter dan verwacht.Vanaf een struik zag ik iemand die de hele tijd naar ons zat te zien.En ook foto's nam.Harry kwam naast me op het bankje zitten en gaf me een zoen op mijn haar."Hey schat!Hoe is het met jou?En met die kleine schat?"Hij wreef over Lily haar buikje."Met die kleine schat alles goed zolang ze met rust gelaten word als ze eet of slaapt."Lachte ik."Precies haar papa!"Zei Louis die naast ons kwam zitten."Maar met deze schat minder.Nou ik voel me goed alleen is er iemand in die struiken hij neemt de hele tijd foto's.Ik wees naar de struiken."Nu je hier zit met Harry en met de kleine Lily in je armen moet je dat maar gewoon worden denk ik."Zei Louis.Harry sloeg zijn arm om me heen.Ik keek naar Lily en gaf haar een zoen.Ik was zo dankbaar voor god dat ik Lily had.Hoe dan ook op dit moment was ik dankbaar voor alles!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen