willen jullie aub een reactie achterlaten dan weet ik of ik verder moet of niet. Xxx.

...
Cecilia pov

Ik dacht altijd dat als je goed geleefd had en dood ging je naar een mooie plek ging. En als je niet goed geleefd had je naar en afschuwelijke plek ging. Nou nu denk ik daar anders over. Ik heb zover ik weet goed geleefd. Maar voor mij is er geen mooie plek of eeuwige rust. Nee ik ben gewoon nog steeds hier, maar ook weer niet. Ik zal het even uitleggen. Ik weet dat ik ben overleden, ik heb alles gezien. Hoe mijn broers hard brak, hoe de dokters mij nog probeerde te redden. Maar toch ben ik nog hier. Mensen kunnen me meestal niet horen of zien, maar soms als ik heel erg me best doe kunnen ze me wel zien of horen. Ik dacht eerst dat het wel grappig was dat ik iedereen kon zien en dat ik kon doen wat ik wou, maar geloof me het is alles behalve leuk. Het enige dat ik doe is de hele dag bij me broer rondhangen, en af en toe mensen bang maken, dat is soms wel grappig. Vandaag gaat me broer eindelijk weer iets doen. Tot nu toe hing die maar een beetje op de bank niks te doen. Maar hij gaat gelukkig wel weer verder met zijn leven.





Damiano pov

Ik kom aan bij het adres en kijk naar buiten. Jezus wat is het hier groot! Ik betaal de taxi chauffeur en loop met me spullen naar binnen. Er komt gelijk een vrouw naar me toe. Vrouw:'Pardon meneer, mag ik vragen waarvoor u komt”. Ik:' Ow natuurlijk, ik kom voor Meneer Jost”. De vrouw kninkt en zegt:”Volgt u mij maar”. Ik volg de vrouw naar een deur waar ze opklopt. Ze loopt naar binnen. Ik weet begot niet wat ik moet doen en sta daar dus als een lulletje lampenpit voor de deur. Ze komt weer naar buiten en zegt dat ik naar binnen kan gaan. Ik loop naar binnen en zie een man aan een bureau zitten. Man:”ga zitten”. Ik ga ongemakkelijk zitten. Ja ik ben nou eenmaal best wel verlegen. Man:”Ik ben David Jost, ik ben de manager van de band. Aangenaam”. Ik schud zijn hand. “Ik ben Damiano Trovatelle”. De man kijkt me een beetje raar aan. David:”Wat een aparte naam, jij komt zeker niet uit Duitsland?”. Ik schud me hoofd en zeg:”Nee klopt ik kom oorspronkelijk uit Italië”.De man lacht kort en gaat verder:”Ik heb je CV door gelezen en ik zag dat je al een diploma heb voor technicus?”. Ik:”ja dat klopt”.David:”Dan kun je morgen al beginnen met de installatie van de muziek want de band heeft morgen al een optreden, na dat optreden gaan we op tour”. Ik weet even niet wat ik moet zeggen maar herstel me snel. Ik:”Mag ik mischien vragen welke band het eigelijk is?”. David:”Maar natuurlijk, ik dacht dat je dat al wist, de band heet tokio hotel”. En van die naam moet ik even slikken. Cecilia luisterde weleens naar hun muziek en net nu ik bij ze werk is ze er niet meer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen