Foto bij Chapter 92

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • RandomnessXx

    huh? *snapt het niet meer* Ze hield toch juist van viooltjes??:8

    1 decennium geleden
  • Impressed

    even voor de duidelijkheid
    Curious George is een GBA spelleke (voor de gameboy) dat ik nog nooit had uitgespeeld omdat het niet opslaat dus als je het uitzet is alles weg. Trouwens ik heb geen abbonement voor de Joepie. En trouwens van elke maandag dinges ea de twee vorige maandagen moest ik niet gaan want eerst wat Nathan ziek en dan kwamen er mensen voor het huis. Ey heb net een e-mail gehad van Quizlet!!!!!
    Vragen:
    Wist je dat mijn favo tv programma 'Saved by the bell is'? Ok tvd is ook goed maar die kijk ik online.
    Wat vind je van de cd 'Up All Night'?
    Wanneer komen jullie bij ons om 'Just Dance 3' te spelen?
    Weet je Emely is bij ons, da kutwijf irirteerd me rot?
    Heb je 'New Moon' op dvd?
    Thanks om mij te benoemen!!!! Jij bent ook geweldig hoor!!!
    Uhm heb je al een mail gestuurd ivm die tickets?

    1 decennium geleden
  • Artemis379

    hahahhah!LEuk!! ikzou wel willen zien dat ze dat in zijn gezicht zegt! hilarisch!nu leren voor duits morgen Proefwerk!zucht leraren snappen ook niksvan me (als het voor jou ook geldt: ONS) :(:(:(:( het liefst moord ik het beroep leraar! (6)(6)(6)(6) maar ga maar leren alsik geen onvoldoende wil staan! `zucht´!

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    haha, gezellig(:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen