stukje vorige:

Het is tijd om ze eens goed bang te maken! Aan de ene kant vind ik het wel zielig want ik ben toch wel een beetje fan van ze geweest maar als ik terug aan net denk word ik gelijk weer boos en heb ik er juist zin in. Nou nog een plannetje verzinnen om het ze zo moeilijk mogelijk te maken deze tour. Maar Ik heb wel een idee hoe ik dat ga doen.

billi is bang
Bill pov

Ik begin moe te worden en ga naar bed “welterusten iedereen” mompel ik. En hoor wat gemompel terug van de andere jongens. Ik loop de slaapkamer binnen en kleed me om. Ik ga naar de badkamer en haal me make-up eraf. Als opeens het licht uitgaat. Ik schrik me kapot en loop de gang op waar het licht ook uit is. Ik hoor een zacht geluid achter me en draai me om maar ik zie niks. Ik loop verder en kom bij de trap aan. Ik hoor nu een hard geluid achter me en deze keer schik ik zo hard dat ik een sprongetje maak en van de traptree glij. Ik val een stuk naar beneden en hoor daar de stemmen van de andere jongens. Ik loop snel naar ze toe. “Weten jullie wat er is gebeurd?” vraag ik. Georg:”ik denk dat de stroom gewoon is uitgevallen”. Ik:”Dan hoop ik dat ie snel weer aangaat want dit vind ik maar niks”. Het is even stil.”is billie bang?” vraagt tom op een ongelofelijk kinderachtige manier. “Nee ik ben niet bang ik hou gewoon van licht anders zie ik toch geen flikker!”. “Wat maakt dat nou uit ik dacht dat je ging slapen?” Daar heefd hij wel gelijk in. Maar ik ga echt niet toegeven dat ik toch wel een beetje bang ben, anders hoor ik over tien jaar nog 'ohh bil is bang in het donker' nou liever niet. Op dat moment gaan de lichten weer aan.”Nou bill nu hoef je niet meer bang te zijn ga maar lekker slapen” zegt tom. Ik kijk hem pissig aan en loop weer naar boven. Ik ga in me bed liggen en val al snel in slaap.

~De volgende ochtend~

Ik kijk op me wekker. 06:37 zo vroeg nog. Ik kan niet meer slapen en besluit om maar alvast te ontbijten. Ik loop naar de keuken en pak een kom cornflakes. Ik ga zitten en eet het op. Ik kijk naar buiten, het is nog steeds donker buiten. Als me cornflakes op zijn ga ik naar de woonkamer om tv te kijken. Ik loop naar de tv en druk op de knop maar de tv gaat niet aan. Ik druk nog zoon 20 keer op de knop maar als hij het echt niet wil doen geef ik het op en kijk of de stekker er wel inzit. En ja hoor die zit er gewoon in. Hij zal toch niet nu al kapot zijn. Ik laat het maar en pak een tijdschrift en begin te lezen. Na ongeveer 10 minuten springt de tv opeens aan. Ik kijk naar het beeldscherm maar ik zie alleen maar sneeuw. Ik pak de afstandbediening en druk op andere zenders maar geen één wil het doen” Oke raar” denk ik bij denk ik bij mezelf. Ik druk op het uit knopje op de afstandbediening en de tv gaat uit. Zal wel kapot zijn. Ik hoor voetstappen en kijk de kamer in maar er is niemand te zien. Ik kijk naar de tv. In het spiegelbeeld van de tv zie ik iets achter me staan. Maar zodra ik het besef is het al weer weg. Oke ik begin nu toch wel bang te worden.


laat please reactie achter
Xxx.


...
laat please een reactie achter
Xxx.

Reageer (2)

  • LalaLottee

    Hahhahhaha, Bill is bang :'D.
    Geweldig ;D

    1 decennium geleden
  • JackDanielsx

    Leukk

    Aaaw billie is bang :(

    zielige bill

    xd

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen