Foto bij 140~

Njah njah njah 4

Laura Pov
TOen Bill, Georg en Gustaf na een halfuur binnenkwamen, merkten ze het slagveld op. Als ik gedacht had dat mijn nuchtere uren eraan kwamen, was ik behoorlijk verkeerd geweest. Tom en ik waren een kussengevecht begonnen, Tom had bijna de Tv omver gegooid, ik was keihard tegen de tafel aangelopen en meer van die dingen. Het was zo erg dat ik mijn handtas had gevonden, wel, het was iets dat Tom erg vond. Vooral omdat mijn make-up daarin zat. Hij was zelf niet helemaal nuchter, makkelijk te merken, anders had ik hem niet om kunnen praten. of hij begon gewoon moe te worden. Ik had zijn lippen rood gemaakt met mijn lippenstift, en had een rode neus en wangen ermee getekend. Met mijn oogpotlood had ik een snorretje en een sikje getekend. Ik had zijn vlechtjes in 2 staartjes gestoken. Hij was moe, dus had ik een deken over hem heen gelegd, een roze uiteraard. Het was eerst mijn bedoeling om dan stil te vertrekken, maar ik viel om in de zetel. Ik was te moe om nog op te staan, dus legde ik me gewoon acherover. ik had er rekening mee moeten houden dat ik dan zou omvallen, met mijn hoofd op Toms schoot natuurlijk. Niet dat hij me zou waarschuwen, hij was daarmee veel te blij om nog te klagen. Ik denk niet dat hij zichzelf al had gezien.
Ik werd wakker van het licht, en gedeeltelijk van Bill's lach die door het huis klonk. Ik zag ze binnenkomen. had ik al verteld dat Tom -in een sinterklaas/zwarte piet-bui - de hele woonkamer had rondgestrooid met popcorn? Nee, dus. Bills haar stond bijna weer recht zoals vroeger. Hij keek het huis rond, en ik kroop op. Tom snurkte en het dekentje viel half van hem af. Bill keek naar Tom, en liep naar buiten; ik kon hem tot waar ik zat duidelijk horen lachen. Georg nam het anders aan; hij trok glimlachend een paar foto's van TOm en ik wist wat hij van plan was. Tom, als ik jou was zou ik opruimen, anders zou ik misschien per ongelijk de foto's kunnen laten lekken. ik zag zijn blik al voor me, het was zijn probleem. Ik had er geen probleem mee, zolang ik niet op de foto's stond. Georg knipoogde en daarna viel ik weer als een blok in slaap.

Reageer (3)

  • LaLaLaLovely

    Ha ha ha, arme Tom! :'D
    Weer super geschreven! ;'3
    xoxo

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Zoo schattig

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Wat zijn ze toch weer allemaal lief voor Tom!
    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen