Foto bij part 35

Zayn:"Hello?
Louis:"*Gril voice*OMG!Zayn,I'm like your biggest fan!"
Zayn:"Hi Louis..."

Ik had Lily terug in de buggy gelegd.De paperazie was al weg.Ik keek naar haar.De meisjes lagen in het gras wat te relaxen en de jongens?Die waren te druk bezig met te nep-vechten in het gras.Het was altijd grappig om je lief die ook al de papa van je kindje is te zien stoeien met zijn beste vrienden in het gras!Ik trok de buggy op het gras en pakte Lily eruit.Samen met haar ging ik naast Greet en Anne zitten."Hey girls!"Zei ik,ik legde Lily op mijn schoot en begon met haar handjes te spelen."Hey!"Zeiden ze wat moe.Greet ging wat rechter zitten.Ze keek naar Lily en wreef over haar wangetjes.Lily lachte.De eerste keer dat ze lachte naar iemand behalve mij of Harry.Plots trok Lily een betreurd gezichtje en begon te wenen."Mijn kleine schat wat is er?"Vroeg ik bezorgd.Greet rook aan haar kont en trok haar gezicht op."Ik weet het al!"Zei ze geamuseerd.Ik rook ook aan haar kont en inderdaad.Lily had in haar luier gedaan.Na haar even te troosten is het toch gelukt om haar stil in de buggy te leggen."Laten we naar huis gaan."Zei ik dan snel.Iedereen knikte en samen gingen we naar huis.Harry reed met de buggy.Eenmaal thuis moest Lily haar luier ververst worden dus liet ik dat aan Harry over.Ik legde alles klaar op tafel en ging aan de tafel staan.Louis pakte zijn camera en begon te filmen."Het moment waarop Harry faalt!"Zei hij lachend."Niet nu Tomlinson!Ik ga die luier uitdoen en het gaat me lukken!"Grapte hij.Hij legde Lily op de tafel op een verzorginsdoek.Hij deed de luier open en trok meteen een vies gezicht."Wil jij dit niet doen?"Vroeg Hij aan me.Ik schudde mijn hoofd."Je moet het zelf leren!"Zei ik.Hij keek weer naar Lily die aan het lachen was.Louis was nog altijd aan het filmen."Ja lach je papa maar uit."Zei Harry geamuseerd tegen Lily.Na veel stuntelen was het hem toch gelukt."Ik wist dat je het kon!Ga je haar flesje warm maken?"Vroeg ik.Hij knikte en ging naar de keuken.Louis filmde Lily wat.Ik keek ernaar.Het was echt leuk dat ze allemaal zo goed met Lily konden omgaan!In de keuken was Harry haar fles aan het opwarmen.Ik pakte Lily op en knuffelde haar."Ga je naar nokel Zayn?"Vroeg ik.Het was alsof Lily ook antwoordde.Ze begon plots zo actief te doen.Ze was nog niet zo oud en toch al zo actief?Dat ging beloven voor de toekomst!Ik legde Lily bij Zayn en ging zelf in de zetel zitten.Hij begon wat met Lily te spelen."En hoe bevalt het je als mama?"Vroeg Liam.En hij ging naast Greet zitten."Goed denk ik.Maar soms is het wel lastig als ze wat koorts krijgt weet ik nooit goed wat te doen."Ik keek naar Zayn die met Lily bezig was. Harry kwam naar me toe met de fles."Aan wie moet ik hem geven?"Vroeg hij."Geef maar aan Zayn kan hij ook wat oefenen en ook eens iets doen!"Grapte ik.Harry gaf de fles aan Zayn en ging toen naast me zitten.Zayn deed het goed voor iemand die nog nooit een kind had eten gegeven.Harry keek naar me.Hij gaf me een zoen op mijn voorhoofd."Pas maar op wat je doet vanaf nu ziet Lily alles!"Grapte Louis.Ik lachten even.Ik voelde me terug goed.Plots voelde ik getril in mijn broekzak.Ik keek op mijn GSM.Ik nam op."Hallo?"
"Thaïs ik ben het.Je moeder."

Reageer (2)

  • TheAccountant

    Harry die een luier verschoont xD ik zie het al helemaal voor me
    Leuke chapter (H)
    X

    1 decennium geleden
  • xHappyHoran

    Nice (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen