Foto bij ~Epiloog~

Dit is nou het einde... snik
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik blijf doorgaan met de tekeningen, daarvoor zal ik een mededeling-hoofdstukje maken als één van die tekeningen klaar is.
bedankt voor al jullie reacties en abo's.


BTW: Ik ben bezig met een nieuw verhaal (andere wereld, andere personages). Het lijkt wel op deze, dus misschien vinden jullie het wat?
http://www.quizlet.nl/stories/68966/elven-princess/

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • R00sje12

    3 jaar nadat je het hebt geschreven heb ik het gelezen... je moet er een boek van maken en het uit brengen... Het is gewoon een te mooi verhaal xxx(H)(flower)(flower)

    8 jaar geleden
  • katl1

    Het was echt een mooi verhaal! (flower)

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    echt een mooi verhaal!

    1 decennium geleden
  • Artemis379

    AAAAHH!!afgelopen!jammer!maar je kan ook niet eeuwig doorgaan!mooi einde en we zwaaien het verhaal vaarwel en beginnen een nieuwe!*SNIK* *SNIK* ik had mezelf nog zo belooft niet te huilen!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(H)(H)(hoera)(doeg)(doeg)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • Artemis379

    AAAAHH!!afgelopen!jammer!maar je kan ook niet eeuwig doorgaan!mooi einde en we zwaaien het verhaal vaarwel en beginnen een nieuwe!*SNIK* *SNIK* ik had mezelf nog zo belooft niet te huilen!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(H)(H)(hoera)(doeg)(doeg)(huil)(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen