Foto bij *31*

YES!, mijn record verbroken EN bijna in de top gestaan (flower)
all because of you girls :D

Ik trek zonder nog verder na te denken mijn shirt uit en bind die rond Liam zijn hoofd. Voor slechts een paar seconde glijden Harry zijn ogen even hongerig over mijn lichaam, voordat hij zich weer op Liam richt. 'Pak jij zijn benen', zegt hij. Ik knik en pak zijn benen vast en Harry zijn bovenlichaam. Bij elkaar stap die we dichter naar het licht toe zetten, zie ik Harry zijn gezicht steeds moeizamer gaan kijken. Zijn wangen worden bij elkaar stap roder en roder tot ze zelfs paars zijn. 'Misschien moeten we ruilen', zeg ik, als ik zie dat we nog wel een stukje moeten. Harry schudt koppig zijn hoofd en blijf doorlopen, totdat hij het niet meer houdt. Hij legt Liam op de grond neer en slaakt een kreun als hij zijn vingers beweegt. 'Ruilen?' vraagt hij met een flauwe glimlach. Ik knik lachend en loop naar de andere kant. Ik snap gelijk waarom Harry het zo zwaar had. Die jongen moet echt wat minder gaan sporten, nou eigenlijk niet, dat sixpack is best sexy. Toch blijf ik mijn tanden op elkaar bijten en gewoon doorlopen tot Louis zijn gestalte al vaag zichtbaar wordt. 'Wat is er gebeurd?' piept Louis ongerust als hij Liam er half dood bij ziet liggen. 'Ik weet het niet en hij wist het ook niet meer', zeg ik. Ik probeer me sterk te houden, maar het wordt me allemaal te veel. Ik wil gewoon Harry met mee naar boven te trekken. Hem op bed duwen, naast hem gaan liggen en gewoon huilen, terwijl hij me vast huilt. Harry ziet mijn wazige blik in mijn ogen en kijkt me even bemoedigend aan. 'Straks', vormen zijn volle lippen. Ik glimlach even flauw en til Liam verder naar binnen en leg hem op de bank. 'Wat moeten we doen?' vraagt Niall. Met ze alle blijven in stilte om de bewusteloze bloedende jongen heen staan. Niemand weet wat te doen, want we zijn geen dokters. Niemand weet wat te doen, aangezien Liam altijd degene met de oplossingen was. Toch zal er een iemand de gevoelens opzij moeten schuiven, gedachte op nul en gewoon keuzes moeten gaan maken. In stilte neem ik even een koude teug lucht tot me en knik dan een kort naar mezelf. 'We halen mijn shirt van zijn hoofd af, maken de wond schoon en bekijken hoe die eruit ziet', zeg ik. Niall loopt meteen weg om een washandje en handdoek te halen, terwijl Louis wegsprint voor een pak met lauw water. 'Hoe gaat het met jou?' vraag ik aan Zayn die in een stoel zit. 'Het is niet gebroken, denk ik', zegt hij twijfelend. 'Dus jij moet gewoon wat rust nemen', zeg ik beslist. Opeens hangt er een shirt voor mijn gezicht. Ik kijk naar Harry die zijn eigen shirt heeft uitgetrokken. 'Bedankt', zeg ik dankbaar, terwijl ik zijn shirt aantrek. Mijn ogen glijden even over zijn sixpack en laten mijn mondhoeken omhoog glijden. Hij bijt op zijn lip en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ik zit er ook nog hoor', bromt Zayn opeens naast ons. Ik schiet in de lach en loop terug naar Liam om voorzichtig mijn shirt van zijn hoofd los te maken. Op dat moment komen Louis en Niall ook weer binnen. Ik maak voorzichtig de wond schoon en bekijk de wond. 'Hij moet gehecht worden', is de conclusie waar ik zo bang voor was. 'Kan iemand hechten?' vraagt Louis als het een paar seconde stil is gebleven. 'Nou, ik heb het weleens gezien', zeg ik voorzichtig. Alle paar ogen kijken me hoopvol aan. 'Maar ik weet niet of ik dat wel durf. Als ik het verkeerd hecht, blijf je die plek voor altijd zien', zeg ik. De jongens halen hun schouders op en gaan op zoek naar naald en draad. Met trillende handen zit ik met de naald en draad in mijn hand. 'Ik kan dit niet doen', fluister ik. Mijn stem klinkt onvast en slaat soms over. 'Jawel Yara, je kan dat wel. Je hebt je al door alles heen gesleept', zegt Niall. Ik schud mijn hoofd. 'Doe het voor Liam', zegt Louis. Met grote ogen kijk ik hem aan. 'Als dat kon', zeg ik. 'Ik ben bij je', fluistert dan een zachte stem in mijn oor. Ik voel hoe ik weer wat rustiger wordt en als ik de naald en draad door Liam zijn huid prik, ontsnapt er een traan uit mijn ooghoek. 'Voor Liam. Voor Harry. Voor Louis. Voor Niall. Voor Zayn', blijf ik maar over en over in mijn hoofd zeggen, terwijl ik verder hecht. Als ik klaar ben, maak ik een knoopje en knip het overige draad af. Daarna geef ik rustig de naald aan Niall en sprint vervolgens naar de wc. Ik voel heel mijn maag naar boven komen en spuug alles uit. Een paar handen houden het haar uit mijn gezicht, terwijl al het weinige voedsel van de afgelopen dagen er uit komt. Als ik eindelijk klaar ben spoel ik mijn mond af met water en laat mezelf in de armen van Harry vallen. 'Je deed het perfect', fluistert Harry. 'Hou me gewoon vast', is mijn reactie. Hij houdt me nog wat steviger vast en laat zijn vingers zachtjes over mijn rug heen en weer glijden.


---
New story story = check!
R.U.N. < Zayn Malik > Short Story

Reageer (15)

  • agirlx

    ik word al misselijk bij de gedachte eraan ..
    sterke Yara! x

    1 decennium geleden
  • Gunter

    wow:| het lijkt me vet eng zo'n wond te moeten hechten
    zou dat zelf nooit kunnen:X

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Enthusiasm

    OMFG! HOE DURF JE HIER TE STOPPEN?
    En Liam moet blijven leven!!!!
    En hoe de fuck kan Yara nog aan Harry's sixpack denken, terwijl Liam half dood ligt te gaan?
    :|

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    wow, echt ik wil jouw schrijfskills!!!
    snel verder

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    meestal vind ik die 1D stories niet echt leuk
    maar dit is echt zo'n geweldige story!
    heel snel verder!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen