Ik weet dat hij kort is maar hij wou niet helemaal lukken

'Wil je iets drnken of meteen gaan uitpakken?'vroeg Billy.
'Ik ga denk ik maar gewoon ga uitpakken,'zei ik.
'Oké,'zei Billy en ik vertrok naar mijn kamer om alles uit te pakken.
Ik legde mijn kleding in de kast en gaf alles een plek in mijn kamer.
'Kom je eten?'vroeg Jacob.
Billy had een simpele maar smakelijke pastaschotel op tafel gezet.
'Ik ga morgen op Forks High kijken of Bella er is,'zei Jacob.
'Oké,'zei Billy.
Ik nam aan dat het gewoon iets te maken had met het wolvending want net als mij moest Jacob morgen gewoon naar school. 'Jij gaat morgen zeker naar Sam en Emily zodra school voorbij is?'Vroeg Billy aan mij.
'Ik denk het wel,'antwoordde ik aarzelend.
'Dan ontmoet je Bella misschien,'zei Jacob,'als ze er is vraag ik of ze mee gaat.'
'Wie is Bella,'vraag ik vissend naar het leven van mijn broertje.
'Bella is de dochter van Charlie Swan, ze is mijn beste vriendin.'Ik fronste mijn voorhoofd, de naam Charlie Swan zei me helemaal niets.
'Charlie Swan is een van mijn beste vrienden,'vertelde Billy die mijn geconcentreerde uitdrukking blijkbaar als eerste kon plaatsen. Oppeens schoot me iets te binnen,'Jacob als jij morgen naar Bella gaat, ik weet de weg niet vanaf hier, hoe kom ik bij school?'
'Ik breng jou eerst wel een stuk tot aan Kim, dan kunnen jullie samen lopen.'
'Oké.'

Reageer (1)

  • Kimology

    ieieie, weer een hoofdstuk jeeeeee!!! hoezo het wou niet lukken, ik vind het een leuk hoofdstuk 8D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen