Deel vier ;

Stef;
Wanhopig zit ik tijdens het achtste lesuur de hele tijd naar de klok boven het bord te kijken in de hoop dat het snel voorbij was. En ja hoor, na 3 minuten ging de bel al (: Ik stond als allereerste op en rende hat lokaal uit, naar buiten, naar Lilly. Ja, ik ben verliefd op haar, je moet zo niet kijken, eerst zeiden mijn vrienden dat ik verliefd op haar was, maar toen voelde ik nog niets voor haar. Maar toen ze het opgaven, werd ik écht verliefd. Ik rende eerste naar huis zodat ik mijn ouders kon laten weten dat ik bij Lilly was voor een paar uur. Ik stapte het huis binnen en zette m’n tas aan de trap. ‘Ma! Ik zit bij Lilly hé!’ riep ik. Geen antwoord. Ze zal weer moeten overwerken vanavond. Wéér. Mijn vader moet elke dag ‘overwerken’, maar ik weet zeker dat hij andere dingen doet dan overwerken. Ik pak een Post-it en schrijf: ‘Ma; ik ben bij Lilly voor een paar uur. Maak je geen zorgen ik ben voor negen uur vanavond thuis.’ ik plak de Post-it op de tafel en loop de deur uit. Na twee minuten stappen stond ik al bij Lilly haar huis aan de voordeur. Ik belde aan en wachtte tot er iemand opendeed. Het was Lukas die opendeed. ‘Yo, Stef!’ zei hij en hij stak zijn handpalm omhoog om me een high-five te geven. Ik gaf hem een high-five en vroeg: ‘Is Lilly thuis?’. ‘Ja, ze zit boven haar huiswerk te maken.’ , antwoordde Lukas terwijl hij naar boven wees. ‘Okay’ zei ik en liep de trap op. Toen ik voor Lilly’s deur stond hoorde ik ze lachen samen met Iris. Ik klopte aan in de hoop dat ik niet een van haar duizend posters op de deur zou beschadigen.

Reageer (3)

  • Dreamcatcher

    *spurt naar de 'volgende' knop*

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ik zeg het je maar, maar Linde DWINGT je echt tot typen. :|
    Snél Verder _O_

    1 decennium geleden
  • Relinquish

    Aah ^^
    vet cute, liefde op het zoveelste gezicht ofzo :']
    Oke, ik ben vreemd aan het denken.
    Let maar niet op Linde.
    Echt.
    Niet op mij letten ><
    Want dit gaat zo nog een tijdje door hoor
    PREPARE!
    Tralalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ik lieft jou ^^
    LindeSpulleke vindt LoekaDingie lieeeeeeef <3
    Nu gaat ze stoppen met typen ^^
    want ze moet nog verder met andere dingen :']
    Baaaaay <3
    En snel meer typen jij (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen