Part 36
Ik bibberde.Mijn moeder die me haatte belde me op?
Met een angstige stem antwoord ik terug."Mama?Hey.."
"Schatje ik heb je stem zo gemist."
"Mama ik..."
"Nee je hoofd niets uitteleggen!Het is mijn schuld!Ik had niet zo moeten reageren!"
"Mama ik ben zo blij om dat te horen!Maar hoe?"
"Ik zag jij en Harry op de MTV Music Awards en ook veel foto's van jullie en de kleine in de krant.Ik voelde me slecht.Een slechte moeder en grootmoeder.Als ik dat nog steeds mag zijn."
"Ja!Ik ben blij dat ik je dat hoor zeggen!Wil je eens langskomen?"
"Schat ik zou graag willen maar ik kan momenteel niet.Maar misschien binnen een maand oké?"
"Ja tuurlijk!Ik hou van je!"
"Ik ook van jou!Dag schat!"
"Dag!"Ik hing de telefoon tevreden op."Wie was dat?"Vroeg Harry."Mijn moeder.We hebben het bijgelegd.Ik ben zo blij!"Ik keek naar Zayn die nog altijd met Lily bezig was."Ik zei toch dat het ging goed komen!"Zei hij.Hij pakte Lily op en gaf haar aan Harry.Meteen begon hij met haar te spelen."Ik kan niet wachten tot ze groot is!"Zei hij.Ik lachte en keek naar Lily.Ze zag er gelukkig uit,ook al wist ze nog niet in wat voor wereld ze eigenlijk leefde.Ik gaf haar een zoen op haar hoofd en ging bij Harry zitten.De dag verliep normaal en rustig.Louis was nog altijd hetzelfde ook nu er een kleintje was.De avond viel en ik zette me met Lily in de zetel.Harry was haar flesje aan het warm maken."Laten we naar een film kijken?"Zei Anne."Goed idee maar welke?"Vroeg Naill.Greet zette de tv op."Zo meteen begint er een film maar die is niet echt voor de jongens."Lachte ze."Welke?"Vroeg Harry die met een warme fles naar me toe kwam."John Tucker Must Die!"Lachte Greet."Dat is een goede film hoor!"Zei Louis."Meen je dit?Het is een echte meiden film!"Zei Anne verbaast."Ik moest gedwongen met mijn zus meekijken."Grapte hij terug."Oké dan is het die film!Lily moet toch zo gaan slapen."Zei Harry.Hij zette zich in de zetel naast mij.Ik gaf Lily haar flesje.Ze dronk goed eten ging ze niet tekort komen!Haar flesje was leeg,ze had een boertje gelaten dus ging ze nu slapen."Slaap wel schoonheid!"Zei Harry en hij gaf haar een kusje.Ik ging met haar naar de slaapkamer en legde haar in de wieg.Ze was wat moe want ze geeuwde."Slaap wel mijn kleine prinses!"Zei ik.Ik gaf haar een kus,stopte haar toe en stapte toen zelf de kamer uit.Ik legde me bij Harry en gaf hem een zoen."Dat was lang geleden!"Grapte hij."Ik weet het.Nu moet je me maar kunnen delen met onze dochter!"Grapte ik terug.De film was gedaan en iedereen wou gaan slapen.Ik bleef alleen met Harry in de kamer achter.Ik liet mijn hoofd rusten op zijn borstkas.Hij was wat met mijn haar aan het spelen."Ik ben blij dat we toch nog tijd hebben om dit te doen!"Hij keek me plezierig aan."Wat te doen?"Vroeg ik verward.Lang hoofde ik niet te wachten op zijn antwoord.Hij drukte zijn lippen passioneel op de mijne."Ik hou van je!"Fluisterde hij in mijn oor."Ik hou ook van je!"Fluisterde ik terug.En ik begon hem terug te zoenen.Het leek een eeuwigheid te duren.Totdat ik Lily hoorde huilen."Sorry!"Zei Harry terwijl hij met me naar de kamer liep."Sorry voor wat?"Vroeg ik.Ik stond aan de wieg van Lily.Ik stak terug haar tut in haar mond en ze was stil.2 sterke armen pakte me vast."Sorry voor wat ik je heb aangedaan!"Zei hij.Ik drukte mijn lippen weer op de zijne."Je moet niet sorry zeggen.Ik ben blij dat dit allemaal is gebeurd.Het heeft me sterker gemaakt!"Samen kropen we in bed.Het was lekker warm.Ik had 's nachts nooit het gevoel dat Lily aanwezig was.Maar soms als het heel stil was kon je haar horen ademen.En op die momenten besefte ik.Inderdaad!Ik ben mama!
Sorry dat jullie zo lang op een nieuw hoofdstukje moesten wachten!Ik had het wat druk met school en naar te staren naar een knappe jongen waar ik smoor op ben!Greet zal me wel begrijpen!
Maar toch nog altijd bedankt voor al die abo's en voor al die ractie's!I love you all!
Reageer (3)
Ahh
1 decennium geledenSnel weer verder!!
X
Ja, ik weet wie! Lees zeker mijn bericht op msn en goed hoofdstuk!
1 decennium geleden
1 decennium geledenCause I'm dying just to know your name, and I need you here with me now. Cause you've got that one thing.Oh sorry was aan het zingen mooi hoofdstuk
xx ly