Foto bij # Twenty One.

Na een poosje laat ik me uitgeput op de grond vallen en heeft Bellatrix me nog steeds vast. ‘Kom, Lucius.’ zegt ze. Nadat ze dat heeft gezegd, verdwijnt Lucius al snel in een zwarte wolk die omhoog schiet. ‘Wat is dat?’ vraag ik terwijl ik de zwarte wolk na kijk. ‘Verschijnselen.’ zegt ze. Bellatrix pakt me stevig vast en al snel veranderd de omgeving. ‘Wat? Waar zijn we?’ vraag ik en kijk de kamer rond. Bellatrix duwt me naar Lucius en zegt ‘Berg haar maar op.’ ‘Kom mee.’ zegt Lucius een beetje chagrijnig en sleurt me mee de trap op. ‘Hier.’ zegt hij en duwt me een kamer in met een kast en een bed. ‘Wat moet ik hier?’ zeg ik en sta op en loop naar de kast. Voorzichtig open ik de kast en kijk wat erin zit. ‘Niks..’ zeg ik. Met een smak gooi ik de deuren van de kast heel hard dicht en loop naar de deur. Ik probeer de deur open te krijgen, maar hij zit op slot. ‘Waar is mijn wand?’ zeg ik terwijl ik in mijn zakken zoek. ‘Hij ligt vast nog in de kamer…’ Als ik het sleutelgat zie, wil ik er door heen kijken. Ik twijfel, maar kijk er toch doorheen. ‘Morgen wil de Lord haar ontvangen.’ hoor ik de stem van Lucius zeggen. ‘Wat morgen?’ zeg ik en kijk verschrikt op.



Volgende hoofdstuk is lekker lang! =]

Reageer (2)

  • Assietje

    O.ow. Draco, ga haar nou redden!! Of anders komt er een hele escorte team met Dombledore en Snape!! (Wat?;))

    9 jaar geleden
  • Gisborne

    Nawh...
    Snelverder! (heart2)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen