Foto bij || Fourty Eight

Sophie POV

Kyle kwam niet terug.
Ik werd wakker in de lege grot. Het was ondertussen donker buiten en ik had het koud. Ik probeerde omhoog te komen, maar mijn handen zaten nog op mijn rug gebonden. Ik rolde heen en weer over de slaapzak en nam een hap lucht. Ik spande mijn buikspieren aan en na drie pogingen lukte het me om omhoog te komen. Ik zat nog geen seconde rechtop toen mijn maag in opstand kwam. Een golf misselijkheid die ik niet kon tegenhouden.
Ik kokhalsde en gaf over, gelukkig niet op de slaapzak.
Na drie keer was mijn maag leeg en zakte ik weer op de slaapzak. Ik staarde naar het plafond en ik begon te huilen.
‘Kutzooi’ snikte ik.
Ik probeerde logisch na te denken, maar ik kwam tot de conclusie dat ik zwaar in de shit zat. Ik lag in een donkere grot, met een gebroken of gekneusde enkel, Aiden was dood en zijn moordenaar was zijn eigen neef.
Op dat moment knorde mijn maag. Ook dat nog. Er was tenminste een voordeel, zolang ik niets at hoefde ik ook niet naar de wc.

Een paar uur eerder.

Aiden POV

“Dus vanaf hier ben je naar beneden gevallen?”
Jace stond over de rand van de klif te kijken terwijl ik de omgeving afspeurde. Er was geen spoor van Kyle of Sophie.
“Ja” zei ik terwijl ik Noa’s kettinkje uit mijn broekzak haalde.
“En je wist dus dat die Kyle gozer je zusje vermoord heeft door dat kettinkje?” vroeg Jace.
Ik knikte en klemde het kettinkje in mijn vuist.
“Ze zijn hier niet” zei ik.
“Goed opgemerkt detective” zei Jace en hij viste zijn mobiel uit zijn broekzak.
“Je hebt hier geen bereik.”
Jace vloekte en stopte zijn mobiel weer in zijn broekzak.
“We moeten gaan zoeken” zei ik.
“Ze kunnen overal zijn” zei Jace. “Misschien zijn ze terug naar Nederland, of in ieder geval weg van hier.”
“Wat moeten we dan doen?” vroeg ik.
“Terug naar de camping en dan de politie bellen.”
“Wat?” ik keek hem aan. “En Sophie hier ergens achterlaten?”
“Wees even redelijk Aiden. Je kunt hier niet als een kip zonder kop gaan zoeken.”
“Maar..”
“We gaan terug, bellen de politie en dan zien we wel verder” onderbrak Jace me.
Hij begon terug te lopen naar de auto.
Ik wierp een dodelijke blik naar zijn rug en liep hem toen achterna.

***

Sorry sorry dat ik zo lang niet geschreven heb!! Ik heb het zo ongelofelijk druk en ik had echt geen inspiratie. Dit stukje is ook bagger, I know. Maar goed, na sinterklaas ben ik weer wat minder druk dus dan zal ik weer wat meer gaan schrijven (:

Reageer (4)

  • emhavee

    omg, is zelfs in een stukje wat jij 'bagger' noemt (bagger, *kuch*, zeker weten *sarcastische blik*) supergoed!! Omg, ik moet echt meer tijd vrijmaken voor dit verhaal, want ik kan alles pas echt een halve week later lezen :'[
    Snel verder! Sinterklaas moet eerder komen!
    (flower)

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Alissaatje

    Dis is echt niet bagger;)
    Nou dan hoop ik dat het snel sinterklaas is geweest (A)

    Ze moeten Sophie vinden(baby)
    Nu,Nu,Nu(A)

    (K)(flower)

    1 decennium geleden
  • Rubyy

    Okeee! Ik wacht tot na sinterklaas!
    Maar mogen we dan wel een extra groot hoofdstukje?
    ennnee waar is dat bagger?


    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen