Foto bij 141~

reacties pleaze???

P.S. heb juist een verschrikkelijk deeltje geschreven *dit niet* jullie gaan zo veel medelijden hebben...

Laura PoV
Ik probeerde mezelf al een tijdje wakker te maken, vanuit mijn droom, omdat ik wist dat het niet mijn bedoeling was om hier te blijven. Ik moest naar huis, voor er nog ergere dingen gebeuren. Plots hoorde ik Tom luid bezig, waardoor ik uiteindelijk wakker werd. 'Kom op Georg, weg met die foto!' riep hij, Georg glimlachte alleen maar. 'Kom op Tom, weg met die rommel.' zei hij lachend. Bill had blijkbaar al geprobeerd om op te ruimen, maar blijkbaar het hij het opgegeven, want hij lag in de zetel. Misschien 1 ding, zijn hoofd hing naar beneden waar je eigenlijk voeten zou verwachten, zijn benen lagen in de lucht. Ik knipperde met mijn ogen. Bill draaide zich naar mij en glimlachte, dus die had ook alcohol binnen. Hij zette zich recht en trok mij uit de zetel. Blijkbaar had iemand Toms deken over mij heen gelegd. Alle hoofden draaiden mijn richting uit. Waarom bleven ze dat toch doen? 'Ik denk dat ik beter naar huis ga.' zei ik zacht, maar toen ik bijna bij de deur was, trok Georg me terug. hij leek bijna boos. '1. Denk je dat we je zo gaan laten rijden?' oké, ik dacht dat ik gewoon duizelig was van plat te liggen. '2. Denk je dat je mama het erg leuk zal vinden om je in deze toestand aan te treffen?' vroeg hij. aan zijn ogen wist ik dat hij het wist, hoe gevoelig ik was aan Alcohol. Wel, ik had er mezelf gevoelig aan gemaakt. 'en trouwens, er is genoeg opruimwerk.' zei Gustav met zijn armen vol blikjes en andere rommel. Tom had blijkbaar uitgevonden hoe een bezem werkt, want hij had er een vast, en was bezig met onze vloerdecoratie op te ruimen. eigenlijk zíjn vloer decoratie. 'Mijn mama?' vroeg ik plots. Ik herinnerde me hoe ze zou uitvliegen tegen me als ze merkte dat ik dronken geweest was. Ik keek naar de klok. 'Ik moet zo snel mogelijk nuchter worden, en ik moet naar huis!' riep ik toen ik merkte dat het eigenlijk al 3 uur was. 3 uur! mijn moeder zou gewoon gek worden als ik niet binnen de 2 seconden thuis was. 'Georg heeft haar gebeld.' zei Tom. 'Om te zeggen dat je bij hem blijft slapen.' ik keek hem verbaast. 'ik denk dat je mama momenteel bij de anti Tom kaulitz club hoort.' zei hij zacht. ik knikte. 'heeft iemand een paar liter koffie voor me?' Ze keken me allemaal een beetje raar aan.

Reageer (5)

  • AngelicPower

    snel verder!!:D

    1 decennium geleden
  • SingToMe

    hihi, ik wilde hem eig vannacht lezen, maar ik was zo moe dat ik ben gaan slapen, en nu heb ik zelfs nog niet eens ontbeten, dus je kan je inbeelden hoe leuk ik dit verhaal vind :D
    xx

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Haha, de manier hoe ze dingen zeggen.
    Geniaal!

    1 decennium geleden
  • LaLaLaLovely

    Ik ben nieuwsgierig!
    Ga je snel verder? :'D
    xoxo

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen