De afscheidsbrief van Alexandra

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • PickIe

    And again; wow.
    Dat is gewoon alles wat ik hier eigenlijk over zou kunnen zeggen. Je beschrijft het zo mooi.
    Nog een die bij mijn favorieten gaat <3
    Hmpf; Melding: Deze story stond al bij je favorieten!

    Ik ben het eens met xRidiculus.

    Je weet goed hoe je gevoelens moet raken/beschrijven/creëren.
    Ik heb echt respect voor jou, weet je. Ik ben ook jaloers(cat)
    Maar ik hou van jou, je personages, je stories <3

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Zo lief<3

    1 decennium geleden
  • Lpayno

    Wauw.... Dit is echt... Ik heb er geen woorden voor.
    Tranen stromen over mijn wangen en ik besef nu pas dat ik ook echt van Alexi ben gaan houden. Op een vriendschappelijke manier dan :]
    Misschien is het wel een stuk beter om mijn gedachten te verwoorden in een brief aan jouw story. Op dezelfde manier als jij afscheid hebt genomen van ons.



    Dear Jelena

    Wat jij hebt geschreven is meer dan een story. Het is een levensverhaal. Waarom ik dat vind. Elke ader elke zenuw elk stukje van mijn lichaam huilde, huiverde en voelde de vreugde die jouw personages voelde. In het bijzonder ben ik gehecht geraakt aan Lexi. Ik was er kapot van toen ze ons verliet, net iets minder dan Fred. Maar ik was stuk en verdrietig. Ik wil dat je weet dat ik deze story nooit meer vergeet. Je hebt de titel waar gemaakt.
    Zijn lach verdween maar zij haalde hem weer terug. Op een moment dat hij het niet verwachtte.

    xRidiculus.

    1 decennium geleden
  • Louriox

    Ah, weer zó lief, je kan echt goed schrijven!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen