Foto bij Chapter 101

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Slughorn

    Die mensen zijn gewoon allemaal jaloers, dat ze niet op het feest van de eeuw mochten komen!! xD
    Super verhaal!!
    Snel verder!!^^

    1 decennium geleden
  • Artemis379

    ahahhahah!cool!PARTY!!beetje laat!:$!SNEL VERDER!!(heel hoog sopraan stemmetje)!(dance)

    1 decennium geleden
  • Impressed

    Je hebt een vraagje gemist. Ik wist dat je ging zegge 'Who the hell is wolf?' Nou ja hij zit op mijn bus en stapt over de brug rechts tweede halte af, na de lichten (je weet niet wat ik bedoel, behalve als je failt)

    Oeh uhm heb je nog iets bijgeleerd? Leer me eens een duits woordje ofzo.
    Wist je dat ik Wolf zijn echte naam niet ken?
    Wist je dat ik dolgraag zou willen dat je failt?
    Wist je dat mijn rapport ook beter is dan ik verwachte (maar 1 buis)
    Wist je dat jij dat geld voor mij moet doen, want ik vertrouw Sarah niet?
    Weet je dat Miky mij heeft belooft om maandag mijn geld terug te betalen?
    Weet je dat ik rot ziek ben aan het worden? Mijn neus zit continu verstopt, als ik nies doet mijn keel zeer. Mijn ogen tranen, omdat mijn neus geiriteerd is. Wish me good luck.
    Wist je dat ik me bezeerd heb bij LO? Mijn bovenrug doet kei neig zeer. Ah fuck. Wish me ALOT of good luck. Cuzz I need it ALOT.
    Wat word MIJN sinterklaas cadeau?
    Weet je dat we van Mnr De Bock als sinterklaas cadeau een toets krijgen... Pfff
    Doei

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Haha, geweldig<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen