Foto bij 144~

Hmm, is dit Laura of Barbara?

Laura Pov.
Terwijl ik mijn Cola behendig achterover sloeg, maakte Barbara zich lichtjes boos omdat Tom om de zoveel keer mijn richting uit keer. VOor de eerste keer sinds ik haar gezien had, was ik het met haar eens. TOm zou nu echt niet naar mij moeten kijken. Nu was het voor hem veroorloofd om zich non stop bezig te houden met Barbara, en dan bleef hij zich omdraaien naar mij. Ik ben geen back-up Plan, Boy! dacht ik in mijn hoofd. je hebt je keuze lang geleden gemaakt. 'Tom? Tommie? Mag ik iets vragen?' vroeg ze op een zacht ik-ben-een-klein-kindje-dat-niet-voor-zichzelf-kan-zorgen-heb-medelijden-met-mij-toontje. Tom glimlachte en streelde over haar kaak. 'Tuurlijk. waarom niet?' vroeg hij zacht. Barbara keek hem aan met een flauwe imitatie van Puppyoogjes. 'Waarom liet je me alleen gisteren? Waarom wou je niet met me mee?' ze sprak zo zacht, alsof ze op haar sterfbed lag. Hoe kon iemand daarin lopen, iedereen hier wist dat ze in plaats van model actrice had moeten worden. Iedereen behalve TOm, hij kon toch zo Naïef zijn met momenten. 'Ik... Laura was dronken, er zaten gasten achter haar aan.. ze hadden geen goeie bedoelingen...' mompelde hij, het leek bijna alsof hij zich schaamde voor wat hij gedaan had. 'Maar ik dan? wat als ik aangevallen werd? Je weet hoeveel meisjes mijn plaats in jouw hart willen innemen.'zei ze om aandacht smekend, Tom had zich weer naar mij gedraaid. 'Sorry.' zei hij zacht terwijl hij haar een kus gaf. Ik rolde met mijn ogen naar Bill, die dit blijkbaar niet erg leuk vond. 'Wel, dan zie ik jullie wanneer de pakken klaar zijn. met of zonder Thalia.' zei ik, en ik nam mijn jas en tas en vertrok. Bill zuchtte, TOm leek niet zeker wat hij moest doen, niemand zei iets, maar toen ik de deur uitliep, hoorde ik Bill zuchten. 'Weer verkeerde keuze..' en Barbara die weer eens half hysterisch werd. Wel, wel, ze kon nog altijd niet tippen aan mij, Queen Bitch, en dat zou ze wel merken de komende tijd... Ik had zonet een nieuwe sport uitgevonden, en ik wist dat ik 3 leden + ik in mijn club zou hebben; Barbaratje pesten.. (K)

Reageer (6)

  • FrozenFlower

    IKKE WIL OOK LID ZIJN VAN DE ANTI BARBIE CLUB!
    (baby)

    1 decennium geleden
  • LaLaLaLovely

    Ik ben écht verslaafd aan dit verhaal. :9~
    Ga je heel snel weer verder? <'3
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    idd, ben het eens met Bill.
    Tom maakt weer verkeerde keuzes! hmm
    :Y)

    snel verder

    1 decennium geleden
  • SingToMe

    hihi, ik wil ook mee barbie pesten :D
    mag ik, toe?? :D
    nou ja, als je maar snel verder gaat, mijn dreigementen gelden nog steeds hoor :p
    xx

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Tom is een naïeve koe! Dat zeg ik erover!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen