Foto bij 002

Na een uur bij Zayn ging ik naar huis. En mijn ongeluk viel gelukkig nog mee! Ik liet alleen een glas vallen en ik raakte zijn gebroken arm maar daar zat toch gips omheen. Ik keek op de klok, hmm 7uur. Ik kreeg honger en mijn ouders zijn sinds gister een week weg dus ik moet voor mezelf koken. Ik liep naar beneden met mijn mobiel in mijn hand omdat ik aan het smsen was. Ik vergat 1 traptreede en BOEM ik viel naar beneden en mijn voet kwam klem te zitten tussen de kachel en de buis eronder. watthe? hoe komt mijn voet hierin?? En hoe krijg ik die eruit?? Ik voelde dat mijn voet langzaam warm worden, hoe kan dat? Ik keek naar de kachel en voelde eraan, noooo de kachel stond aan dus ik moest nu wel heel snel zijn! Dus dit was echt een beslissings moment, of ik bel mijn beste vriendin om mij te helpen maar dan moest ik 10 minuten wachten en mijn voet zou dan doodgaan! Of ik bel iemand die 1 seconde van mij woont oftewel Zayn die dan de kachel uit kon zetten want ik kwam niet bij het knopje. Ik keek waar mijn mobiel lag. Serieus? Ik zat hier en mijn mobiel 3meter verderop, ik zou er nooit bijkomen omdat ik klem zat. Ik keek om me heen en zag een soort van stok liggen maar die was never lang genoeg, ik keek om me heen en zag een paraplu liggen waar ik nog maar net bij kwam. Ik strekte me zo lang mogelijk uit zonder mezelf pijn te doen en het lukte om me mobiel te pakken. Ik kneep me vuisten samen en zei zachtjes: yes geluk, geluk! Snel belde ik Zayn. 'Met Zayn' ''Uhm met Romey, Uhm kan je naar me huis komen ik zit een soort van vast..'' 'Ja tuurlijk ik kom eraan! Ligt de sleutel nog steeds op ''de geheime plek''? Jaa hij ligt daar nog tot zo. Snel hing ik op en voelde mijn voet gewoon verbranden ofso. De voordeur ging open en daar stond Zayn 'Hoe krijg je dit voor elkaar?' Van de trap gevallen.. Snel zet de kachel uit mijn voet verbrand! Hij zette de kachel uit en pakte ijs uit de diepvries en legde die op mijn voet. 'Hoe gaan we je voet hieruit krijgen?' ''Gewoon, er moet een zalfje op zodat mijn voet vettig word en dan kan die eruit, hoop ik..'' 'En waar ligt een zalfje?' Vroeg Zayn. ''Uhm in de badkamer boven in 1 van die kastjes.'' Een paar minuten later kwam hij terug met Zwitsal. 'Is dit goed?' ''Ja dat hoop ik wel voor mezelf ja, mag ik de zalf dan smeer ik mijn voet in.'' Zei ik. 'Nee blijf zitten ik doe het wel!' En voor ik het wist raakte Zayn Malik gewoon mijn voet aan, het leek wel een massage. Hij keek me lachend aan, met de allermooiste lach he!! Is dit nou dan een soort van geluk? maar dan wel bij een ongeluk?

Reageer (1)

  • XxLxX

    hahah onder een ladder door gelopen ofzo, of gewoon onhandig xd
    Snel verder! <3
    'Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen