Hope u will like it! (flower)

.

Zachtjes strelen zijn vingers langs mijn jukbeunderen en laten een zacht tintelend gevoel achter. 'Je bent mooi', fluistert hij zwoel in mijn oor. Zayn heeft inmiddels drie kleine kaarsjes aangestoken en beide lijken we totaal onze situatie te zijn vergeten. De koele avond wind ritselt door de bladeren, maar bereikt ons niet. Zayn houdt mij warm en ik hou hem warm. Mijn hand verdwijnt onder zijn shirt en voorzichtig strelen mijn vingers zijn sixpack. Ik druk mijn lippen op de zijne en lik voorzichtig met mijn tong over zijn lippen. Zayn opent gewillig zijn mond en laat me op onderzoek gaan. Onze kus wordt intiemer en al snel strelen zijn handen ook plekjes onder mijn shirt. 'Ik hou van je', fluister ik zwoel in zijn oren. Zachtjes bijt ik op zijn oorlel, waarna ik hem uitdagend in de ogen kijk. 'Zeg dat niet', fluistert hij. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk hem niet begrijpend aan. 'Ik ben je niet waard. Ga op zoek naar een jongen die je niet in dit soort problemen zal brengen', zegt hij. Mijn mondhoeken krullen omhoog als ik de bezorgde ondertoon in zijn stem hoor. 'Op deze manier houden we ons leven tenminste spannend en iedereen maakt fouten. Er kan van alles veranderen in ons leven, maar niet mijn leven voor jou', fluister ik vastberaden. Ik zie zijn ogen mij ongelovig aankijken. 'Ja, ik meen het', beantwoord ik zijn in stilte gestelde vraag. Hij legt zijn handen op mijn wangen en drukt vurig zijn lippen op de mijne. In een soepele beweging trek ik zijn shirt uit, waarbij ik onze lippen maar een paar seconde van elkaar los maak. Mijn vingers glijden over zijn overheerlijke bovenlichaam en laten een spoor van opgewonden kippenvel bij hem achter. Hij trekt ook mijn shirt en beha uit en sabbelt zachtjes aan mijn inmiddels hard geworden tepels. Na een paar vurige seconde liggen de rest van onze kleren op een hoopje in het hoekje van de hut. Ik sla mijn benen behendig rond zijn middel en voelt hoe hij met zijn koude handen mijn warme benen nog iets meer uit elkaar schuift. Hij dringt bij me binnen en begint steeds harder te stoten. Hij legt zijn hand over mijn mond heen, en ik over zijn mond, zodat we niet gesnapt worden door de mafia. Het heeft iets spannends, iets opwindends, zo samen in een boomhot, terwijl het wemelt van de vijanden die je willen neerschieten. Gelukkig bedenk ik me die dingen pas, nádat we klaar zijn en hij beschermend zijn armen om mij heen slaat. Hij pakt een oude deken uit de hoek van de hut en legt die over ons heen. 'Slaap zacht, my princess', mompelt hij zachtjes in mijn oor.


---
Sorry voor het korte stukje, maar
heb weinig tijd vandaag...

Reageer (4)

  • BQueen

    wauuuuuuuw,love iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! <3 snel verder!

    1 decennium geleden
  • Ampitrite

    eigenlijk zou ik moeten bezig zijn met leren voor de examens maar je verhaal is gewoon te spannend(H)

    1 decennium geleden
  • ZaynStylesS

    OH MY GOD DIE FOTO(H)

    1 decennium geleden
  • xEskimoKiss

    Awesome (H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen