Foto bij 003

Mijn voet is eindelijk vrij! Schreeuwde ik. Ik probeerde te staan maar mijn voet was toch iets te blauw en te dik daarvoor. ''Ja misschien kan je beter even langs de dokter gaan?'' Vroeg Zayn erg bezorgt. Ik kreeg een klein, klein paniek aanvalletje omdat ik 2 dingen kon doen. 1: Of ik ging naar de dokter maar dan had ik kans om op krukken rond te lopen en werd ik helemaal uitgelachen. 2: Of ik ging niet dokter, deed wat ijs op mijn voet en zou op school mank moeten rondlopen met pijn en worden uitgelachen. Nouja als ik toch bij alle twee de keuzes word uitgelachen ga ik wel voor keuze 1. ''Hallo Romey?? Ga je nou naar de dokter?'' Ik kwam uit mijn dagdroom en knikte instemmend. Met moeite hielp Zayn mij overeind en huppelde ik naar de huistelefoon en belde het nummer van de dokter. Nadat ik 3x werd doorverbonden kreeg ik eindelijk te horen dat ik nu snel kon komen en ik hing op. ''Ik kan komen, maar hoe gaan we daar komen? Geen een van ons kan auto rijden.'' Geen zorgen ik fiets wel en dan kan jij achterop.'' En hij deed zijn jas aan.''Kan dat wel met je gebroken arm?'' En keek hem raar aan. ''Maakt me niks uit, ik doe het voor jou en je voet.'' Mijn hart maakte echt een mini sprongetje en ik deed 1 schoen aan, een dikke sok en een jas en huppelde naar de fiets. Ik probeerde achterop te springen maar ik sprong er compleet naast! Snel riep ik ''Het gaat wel!'' en trok mezelf overeind. Ik probeerde het nog een keer en gelukkig ging dat nu wel goed! Nadat Zayn vertelde wat hij allemaal gebroken en gekneusd heeft gehad kwamen we eindelijk bij de dokter. Met moeite sprong ik van de fiets en viel bijna maar het ging nog net goed. De dokter stond al op ons te wachten. ''Goeieavond kom binnen'' Zei de man erg vrolijk en schudde mijn hand. Zayn bleef in de wachtkamer omdat die niet zo van dokters hield. Ik ging zitten op een stoel en zei wat er was gebeurd. ''Hmm oke, ik ga even kijken naar je voet'' En zette zijn mooie bril op. Hij drukte op een paar gevoelige plekken en uiteindelijk kwam er uit zijn mond:'' Je hebt erg veel geluk meisje!'' Ik dacht: gelukkig mijn voet is niet gebroken! Maar dat was het niet..

Reageer (1)

  • XxLxX

    Oehh wat dan??
    Ga snel verder !<3
    'Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen