Foto bij *41*

NOTE:
Thank you all very much for reading this story
I loved to write this one
and i love all your reaction's
so thank you very much
and I HOPE that you will read my other story as well (flower)

Tranen stromen al over mijn wangen, nog voordat ik de begraafplaats op kom lopen. 'We doen dit, voor Niall', fluistert Harry in mijn oor. Hij slaat zijn arm beschermend om mijn middel en helpt me de begraafplaats op. In de verte zie ik Zayn, Louis en Liam al staan. Louis zoekt troost bij Liam en aan zijn schokkende schouders te zien, zit hij midden in een heftige huilbui. Ook Zayn zijn wangen zijn gevlekt van het huilen en zijn ogen zijn rood en vertonen donkere wallen van het weinige slapen. Als we bij elkaar zijn slaan we allemaal onze armen om elkaar heen en gaan rond het graf van Niall staan. Gister was de begrafenis, maar we hebben belooft de komende week elke dag langs te gaan. 'Oh Niall', ik wil nog veel meer zeggen, maar mijn schouders beginnen heftig te schokken. Zayn slaat zijn armen om mij heen en wrijft over mijn rug. Mijn buik zit inmiddels al wel wat in de weg, maar hij lijkt het niet erg te vinden. De baby heeft echter wel door dat ik verdriet heb, want die begint wild tegen mijn buik aan te schoppen. Ik wrijf even over mijn buik en laat daarna weer mijn tranen stromen. 'Als hij er niet was geweest, dan had ik misschien niet eens meer geleefd', fluister ik zachtjes. 'Ja, Niall, hoor je het? Je bent een held', snikt Liam. Louis begint nog harder te huilen en begraaft zijn gezicht weer in Liam zijn shirt. Liam zijn hele shirt is inmiddels nat geworden, maar het maakt allemaal niet uit. Het zijn tranen voor Niall, dan mag het. Ik zie dat Harry zachtjes in zichzelf staat te huilen, dus loop ik naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. 'Ik heb een idee', fluister ik zacht in zijn oor. Met betraande ogen kijkt hij naar me en kijkt me vragend aan. Ik fluister het zachtjes in zijn oor, waarna hij instemmend knikt. 'Kom', zegt Liam. We gaan met z'n alle om Niall zijn graf staan en slaan onze armen om elkaar heen. 'Voor onze grote held', zegt Zayn. 'Hij zal altijd in ons hart blijven staan', zegt Liam. Louis doet zijn mond open, maar begint dan weer hard te huilen. 'Bedankt voor onze geweldige tijd samen', zegt Harry, waarna het mijn taak is het af te maken: 'We houden van je.'

07-06-2012,
Een van de zangers van de populairste boyband van het moment, One Direction, heeft groot nieuws! De jonge popster, Harry Styles, is inmiddels drie maanden getrouwd en is nog steeds helemaal in de wolken van Yara Streets. Vanochtend vroeg, om 04:12, werd dan ook hun prachtige zoontje geboren.

“Quinten Niall Styles”




--- The End ---

Laatste kudo's?? :D

Reageer (63)

  • agirlx

    omg dit is zo mooi ..
    ik ben hier gewoon serieus aan het huilen! (huil)
    al is het voor een verhaal, Niall hoort niet dood te gaan .. :(

    1 decennium geleden
  • xflash

    Ahhhhww.. Vet mooi !

    1 decennium geleden
  • xflash

    Ahhhhww.. Vet mooi !

    1 decennium geleden
  • xForeverx1Dx

    Oh god, wrm laat je ons allemaal in zo'n jankbui schieten? Wat lief dat ze dat voor Niall doen...

    1 decennium geleden
  • punkrockx

    ik huil hier gewoon terwijl ik nooit huil
    zo mooi <3<3<3<3<3<3<3<3<3
    ik weet niet wat ik moet zeggen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen