Foto bij 150~

Jullie gaan mij zoooooooo haten...

het enige goeie aan examens; dat je 's middags thuis bent om te "leren" ^_^

Laura PoV
'Denk maar niet dat ik je dat laat doen.' zei hij streng, toen hij me naar beneden zag staren. Hij greep mijn hand vast, maar ik trok hem hard los. 'Laat me gaan.' zei ik kortaf, terwijl ik me weer van hem weg draaide. 'Waarom doe je zo ... anders?' vroeg hij plots; zijn stem was zwak, ze brak bijna. 'Mensen veranderen soms' zei ik, ik wou dat het er zo zorgeloos uitkwam als ik bedoeld had. 'Ik weet dat ik veel mis gedaan heb, Laura, en het is duidelijk anders geweest dan ik dacht dat het was voor jou.' zei hij zacht. Hij weende, ik kon het horen aan zijn stem. Wel, wenen was een groot woord, maar tranen kwamen dichter en dichter. 'Wat had je verwacht? Dat ik elke dag zou springen en dansen en gelukkig zijn en de ene jongen na de andere zou hebben? Dat ik de populairste zou zijn van de klas? Ik had op zijn minst gedacht dat je wel zou snappen waarom ik van school was veranderd dan. Ik was al ingeschreven in jullie school, maar ben op het laatste moment veranderd.' zei ik. Geen enkel deel van me wist waarom ik dit allemaal zei. Het deed er allemaal niet meer toe. Wat voorbij is, is voorbij. Ik voelde zijn hand op mijn hoofd, en schudde hem af. 'Sorry.' ik snoof. 'Laat me raden, nu komt er iets in de aart van ; laat maar, het is toch te laat?' vroeg Tom zacht. Hij snifte om zijn tranen weg te krijgen. ik haalde mijn schouders op. 'Zeg zelf eens iets.' zei hij plots, alsof hij al uren tegen me stond te praten zonder dat ik een krimp gegeven had. Het leek alsof er voor hem geen tijd verstreken was, dat we elkaar slechts een maand niet hadden gezien, in plaats van 6 jaar. Ik zuchtte. TOm leek radeloos te worden. Ik draaide me om, hij leek weer op het randje van Tranen. Sinds wanneer was hij zo ... zwak? 'Misschien heb je gelijk.' mompelde ik. 'Het is te laat.' mompelde ik. Tom reageerde niet, maar hij liet de sleutel vallen. ik raapte hem om, en haalde mijn spullen. Ik keek niet om. Tom had eigenlijk gewild dat ik dat zei, ik wist het wel, maar toch kwam het voor hem hard aan... wel, leven is een moeilijk spel..

Reageer (5)

  • Mikrokosmos

    Neeee!! niet te laat :(
    Verder!

    1 decennium geleden
  • FrozenFlower

    Ik haat je niet! Dat zou ik nooit durven, maar dat neemt niet weg dat ik nu de neiging heb om je met je leven te bedreigen tot je verder gaat met een nieuw hoofdstukje. :]

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!:D

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Net zoals bij MadeOfSilver, ik weet het eigenlijk ook niet...
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Aww, ik weet niet met wie ik eingelijk medelijden moet hebben

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen