Nee dit is slechts het begin

Ik zat op een dak in Kirigakure, de Village Hidden in the Mist. Ik zit nu 3 maanden in the water village. Ik was ingehuurd door Mitaruku, een man die alleen 2 talen spreekt. Geld en Dood. Ik was ingehuurd als een persoonlijke huurmoordenaar en was een van de weinige mensen die hij vertrouwt. Ik kan niet zeggen dat het gevoel wederzijds is, k gooi liever een kunai tegen zijn hoofd dan dat k naar zijn verhalen luister.Mitaruku was een korte, dikke kale man met een pleister in het midden van zijn schedel. Zijn korte grijzen haren moeten me denken aan de dood, en geloof me, ik heb veel gedaan met doden als een huurmoordenaar, en ik weet hoe de dood eruit ziet. Zijn ogen waren een saai bruin en hij droeg altijd een ring aan zijn linker wijsvinger, die van goud is, er zit een diamant in en zijn naam staat er in, niet mijn persoonlijke voorkeur voor juwelen, Ik zal altijd de voorkeur geven aan zilver, heel mooi maar vrij duur. K krijg alles als die oude man dood gaat dat staat teminste in zijn testament, maar waarom hij alles aan een huurmoordenaar geeft weet k ook niet. Zoals ik al zei, ik zat op een dak, te kijken naar het dorp. Ik had medelijde met miin volgende slachtover, k had een hele slechte humeur vandaag. De reden voor mijn humeur is dat de oude vent mii voor de 11de keer iemand laat doden, en het is pas donderdag! Ja, ik heb een slecht humeur.Ik kijk naar de foto van de gozer die k moet doden. Lang, donker haar, niet helemaal zwart, maar donker toch, blauwe ogen.en draagt bijna altijd groene shirts."Groene shirts? Waarom zou ik dat moeten weten? Mitaruku moeten denken dat ik een idioot ben waar slaat dat nou weer op! "toen k zag k een man lopen die uit de bar kwam en naar de steeg liep waar k boven op het dak zat. Ik spring naar beneneden zo het steegje in, en wat zie k dan de gozer die k moet doden helemaal dronken de steeg in lopen.K gebreuk mijn 'Henge no Jutsu' en transform in een vrouw in haar vroege 20. Mijn roze haar is nu bruin en ongeveer net zo als die van ino, ik moet ino bedanken waneer k haar weer zie voor de inspiratie. Mijn zwarte kleding was vervangen door een paarse minirok die net boven mijn knieën kwam en een roze tube top met paarse bloemen design. Mijn schoenen zijn donkerblauw.Toen k naar hem toe liep keken alle mannen in die steeg mii aan, en als k nu nie aan het werken was zouden die ogen ergens anders naar kijken."Hi there." zeg Ik zachtjes, "Ik ben Takioto. Mag ik uw naam? "Hij keek naar mii en gaf me een scheve grijns. "Genaki Kutonu." antwoordde hij. Zijn adem deed me ineenkrimpen Ik haat bier adem. "Nou Kuto-Kun, ik heb een cadeautje voor je," zeg ik op een egte meisjes manier, "Maar je moet me volgen om het te zien."Hij volgde me als een verdwaalde puppy,'Idiot'[i/]denk ik bij mezelf,'Je hebt gelijk, ik bedoel, wie volgt er een complete vreemdeling in een donker steegje zonder iets te vraag?[b/] "'Er is geen gemakkelijke doelwit dan dit. "denk k voor dat k hem tegen de muur aan gooi en miin jutsu cancel.Zijn ogen werden groot toen hij mii zag als een 16 jaarige meisje met zwarte kleding aan. Ik droeg een strakke, zwart, mouwloze vest met een rits aan de voorkant en een zilveren halsketting met een scheur-vormige iets gemaakt van amethist. Mijn mini skirt veranderd in lange zwarte broek met zilveren kettingen uit de voorste zak die met een clip vast zat aan de achterkant van mijn riem. Aan die kettingen hingen, drie kunai's,die gevaarlijk schommelende, mijn vingers dansend over een koud mes. Mijn schoenen waar lange zwarte laarzen die stopte net voor mijn knieën en mijn roze haar, was helemaal tot mijn onderrug gegroeit. Mijn groene ogen dievroeger schitterende met opwinding van een nieuwe D rank missie zijn nu twee koude smaragden. Voordat k een kunai tegen zijn nek aanduwde zij hij nog iets.Mijn naam. De naam van mij door de mensen die hebben gehoord van mijn werk. De naam die k heb uitgegroeid tot liefde. Niemand kent mijn echte naam. Toen mijn naam langs zijn lippen ging was het voor hem over.'Wat een verspilling van zijn laatste adem. " Ik dacht aan mijn zelfvertrouwen. Maar zoals hoe hij het zei, ik kon niet stoppen met lachen toen hij mijn naam zei. De naam die mensen bang maakte. Mijn naam."Huntress "[/]Net als de jager zoek ik en vermoorden ik prooi. Koud en ongenadig. Daarom gaven ze me deze naam, wanneer iemand deze naam zegt viel k me krachtig. Niet zoals Haruno Sakura. De zwakke Konoichi dat moet worden beschermd. Je moest beschermt worden voor de huntress.Ik veeg mijn kunai schoon en springen van dak naar dak. Het is tijd om verder te gaan. Ik Verzamel mijn loon en mijn verlof. Nog maar zes maandenn en dan zie k mijn team weer. En k bleef nergens te lang. Misschien is mijn oude werkgever in de sound mii een minder saaie taak geven.Of misschien mag k eindelijk de Akatsuki in. Niet dat ik geld nodig heb. Na alle banen die ik heb gedaan ben ik rijk. Ik kan met al dat geld 1000 x de uchiha en de hyuuga terein kopen en nog steeds geld overhouden.Oke, dus ik overdrijf een beetje, maar ik heb nog steeds veel geld. Alles wat ik nodig heb is enige opwinding en een uitdaging. Ik doe alles voor een baan en er worden mii zo veel gegeven alleen ze zijn zo saai. Het is niet s[annend om een klas van 9 jaarige kinderen te doden. Ik ben blij dat ik die baan niet nam. Ik ben een moordenaar, maar ik heb ik kan gwn geen kinderen vermoorden die niet eens hun 10de verjaardig hebben gehaalt.Ik kan niet wachten om konoha weer te zien na al die tijd. Ik vraag me af of ze me missen. Ik kan niet wachten om naruto te zien Ik ben nog steeds niet vergeten dat we ramen gaan eten. Ino wilt al mijn reis-verhalen horen. Ik vond een shirt in he land of thunder voor haar Het is een paars mouwloos T-shirt met een blauw kitten op de voorkant en op de achterkant staat '2 cute 4 U 'in dikke roze letters.Ik heb ook cadeautjes voor de anderen gekocht. voor hinata heb ik een blauwe parasol met groene haar naam staat in de ijzer gescheven Tenten heeft een aangepaste kunai set, elke kunai heeft de haar naam er in. Ik heb voor Kiba en Akamaru een bal gekocht en Choji een kookboek uit the thunder village. Voor shino heb k een zonnebril gekocht alleen dan met kleur. Ik heb een aangepaste Shoji boord met wolken er op geschilderd voor shikamaru.Voor Lee een boek over de” youth of the spring" lijkt me wel duidelijk.maar goed. Neji, ik had het bijna opgegeven voor hem ik was aan het eind van het zoeken van cadeautjes, wanneer ik een katana met een Konoha symbool gekerfd in de hilt zag. Waarom een andere village een teken van Konoha hebben weet k ook niet.voor naruto keek k naar ramen maar er waren zo veel ramen dat k het nie meer wist. Duzz kocht k een ketting voor hem een niet al te grote silvere kettingmet een hanger waar op 'Ramen Freak' gegraveerd in was. Hij zal er gek op zijn. Kakashi een horloge. Een mooie zilvere met een beetje goud en nartuurlijk ook een alarm erin.Voor sasuke had k een paar dingen gezien eerst een shuriken set toen een book over de zeven doden en uiteindelijk ging k voor een rode steen met 4 zwarte rondtjes erin die erg op de sharingan leek.Ik ben eindelijk terug bij Mitaruku en vertelde hem dat ik wegging. Hij probeerde me te stoppen, maardat kon hij niet. Ik werdt betaald en gebruikt een verklein Jutsu dat ik had uitgevonden om al mijn bezittingen in te verkleinen, en zet allesin miin tasje die op miin heup zat. Nadat ik keek als k alles had ging k weg.
NextStop. Konoha.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen