Deel vijf ;

Iris;
Samen met Lilly zit ik in haar kamer te lachen, en toen werd er zachtjes op de deur geklopt. ‘Binnen!’ zeiden Lilly en ik gelijk. Het was Stef. ‘Steeeef !!’ riep Lilly terwijl ze omhoog spróng om hem te knuffelen. ‘Ik zal jullie twee maar alleen laten, zeker’ zei ik terwijl ik naar Lilly knipoogde met een grijns op mijn gezicht. ‘Nee, dat moet niet hoor!’ zei Lilly, maar ik weet zeker dat ze wel wat tijd alleen met Stef zou doorbrengen. Misschien zou ze het hem eindelijk is vertellen wat ze voor hel voelt. Iedereen kan overduidelijk zien dat ze tot over haar oren verliefd is…behalve hij --‘ Ik loop naar mijn kamer om mijn 30 ton huiswerk te maken.
Lilly;
Toen Iris de deur uitliep en naar haar eigen kamer ging, sloot ik de deur en liep naar Stef. Stef had zijn armen gespreid om me te knuffelen en dat aanbod nam ik maar al te graag aan. We lijken misschien een koppel; maar dat zijn we niet. Ik hoop dat daar ooit verandering in komt… Stef liet me zachtjes los en vroeg: ‘Heb je zin om samen naar het park te gaan?’ ‘Heel veel zin; maar ik heb echt superveel huiswerk’ antwoordde ik met een pruillip. “Dat geeft niet; pak je tas mee, we passeren nog even langs mijn huis om mijn tas te gaan halen en dan gaan we in het park ons huiswerk maken. Het is veel te goed weer om dat binnen te doen.”, “Okay” antwoordde ik grijnzend terwijl ik mijn tas inpakte.

Reageer (3)

  • Dreamcatcher

    Lilly and Steve zijn écht zo schattig.
    *heeft het gevoel dat ze té ver in de fantasieput is gevallen*
    Ik voel me gefreakt :O

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Iris is bijna net zo slim als ik (A)
    Zeg schatteke, om hoe laat moet gye op school zijn den 1ste?
    Snél Verder :Y)

    1 decennium geleden
  • Relinquish

    Vet lief ^^
    Ghehe, Iris heeft iets door ^^
    Tralalaaa ^^
    Deze reactie is lekker korter dan de anderen =x
    You better hurry up with the next one! 'Cause Linde will come to your house and get you.. (duivel)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen