Foto bij 006

Ik lag nog steeds half op Zayn maar we waren allebei stil, luisterend naar de inbrekers. Zachtjes hoor ik opeens gefluister ''Je hebt gelijk!'' Zayn pakte mijn mobiel om de politie te bellen. ''Romey je hebt je mobiel niet aan de lader gedaan, hij is leeg!'' Elke nacht laad ik mijn mobiel op, echt elke nacht maar natuurlijk weer niet deze. Ongeluk. ''Waar is jou mobiel?''Vroeg ik. ''Die ligt beneden, ik ga hem halen maar jij blijft hier.'' Vastberaden liep hij mijn kamer uit. ''Wacht Zayn, moet je niet een beschermding hebben, op mijn broer's kamer ligt denk ik wel een uhm zwaard?'' Ik wees naar mijn broer's kamer. Zayn liep er zacht heen en kwam terug met een zwaard. ''En doe geen lichten aan he'!'' Zei ik nog voor dat hij naar beneden liep. Natuurlijk doet hij geen lichten aan Romey.. pff beetje dom. Ik pakte mijn laptop en startte die op om te kijken of ik inbrekers kon melden via internet. Okee, dat gaat hem niet worden, ik snap helemaal niks van internet dit lukt me nooit. Ik probeerde nog een kleine poging totdat ik beneden veel geluid hoorde. Ik pakte mijn krukken en liep zachtjes naar de trap. Huh? Dat lijkt wel op een soort van, gejuich? wat is hier leuk aan? Niks is hier leuk aan. ''Romey kom naar beneden ik heb een verassing voor je!'' Riep Zayn. Met moeite kwam ik naar beneden waar ik al 5 vrolijke gezichten zag staan. 4 ervan riepen hard 'ROMEEEY' en gaven me een knuffel. Lachend keek ik naar de gezichten van Niall, Louis, Liam en Harry. ''Wat doen jullie hier s'nachts? Ik dacht dat jullie inbrekers waren!'' En nog steeds was ik half geschokt. 'Oke, wij vertellen wat wij hier doen, als jij verteld hoe jij aan een gebroken enkel komt, en Zayn aan een gebroken arm. Ben je weer onhandig geweest Romey?'' Zei Louis lachend Ik begon te lachen en zei:''Oke ik vertel het je allemaal.'' En ik liep naar de woonkamer zodat ik kon zitten en vertelde het hele verhaal. ''Ahaaa Romey heeft weer een tijdje haar onhandige buitjes! Die heb ik wel gemist hoor!'' Zei Liam en hij gaf me een knuffel. Ik kreeg geen adem meer door zijn knuffel. ''Liam, lucht!!'' Gelukkig liet hij me snel los. ''Maar ho, hoe wisten jullie dat Zayn hier was?'' En keek rond. ''Zayn stuurde ons een sms dat zijn arm was gebroken en jou enkel en dat hij jou verzorgde en hij zou alleen vertellen hoe en waarom als wij langskwamen, en wij moeten Zayn ook nog wat vertellen.'' Zei Harry. Meteen dacht ik in mezelf jup, Harry heeft nog steeds die schattige lach en zijn krulletjes haar, niks veranderd! ''Ik heb jullie echt lang niet meer gezien, en ik heb jullie gemist!'' Zei ik en gaf ze allemaal een knuffel. Daar zaten we dan 6 mensen die elkaar s'nachts een knuffel gaven haha. ''Maar wat moeten jullie mij vertellen?'' Vroeg Zayn. Meteen werden alle gezichten van vrolijk naar sip en keken naar Niall die al wel de hele tijd rustig was. Niall gaf een grote zucht. Ik voelde hem al aankomen, slecht nieuws.

Reageer (1)

  • XxLxX

    Wat voor slecht nieuws? Vertel!!
    Ik heb nu al medelijden met Niall!<33
    'Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen