Foto bij Thank you so much Hermione Granger...

Dankje voor de reacties ^^
@Alohomoraize
Voor je het nog vergeet; B xd

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Aire

    WHAHAHAHAHAHA!(yeah) omg, ik lig in een deuk! idd,w at doet anderling zo vroeg in de jongensslaakamer? oeh,oeh! toevallig als sneep daar ook zou rondlopen xD whahaha, iets minder vies nu(A) nagini is gwn awsome zoals altijd (A)
    snel verder! ^^

    1 decennium geleden
  • Delic

    maar was toch maar blijven liggen omdat hij vond dat Nagini wel erg lief oogde als ze sliep
    Ja, dan wel 8)
    MAAR GOED.
    -pampampam-
    Je hebt er lang op wachten, maar het moment is daar!!!
    Request B wordt uitgevoerd.
    ABORT MISSION, ABORT MISSION.
    Of niet.
    Ach ja.
    Even opzoeken wat B ook alweer was.
    Aha!
    Vragen kunnen zich niet verstoppen voor Aloho!
    'Maak van elk iets uit het hoofdstuk iets doordenkerigs.'
    Challenge accepted.

    Weet je, het feit dat die slingers om Ginny's lichaam heen gewikkeld zijn, heeft me een nieuw perspectief gegeven over het moreel besef van slingers.
    Weet je wat?
    De slingers hebben haar versierd.
    Na de lange vrijpartij is ze uitgeput in slaap gevallen, maar de slingers laten haar niet meer gaan.
    Nooit meer.
    Pervy slingers.

    Ook is het vrij raar dat Anderling zo oplettend de jongensslaapkamers in de gaten houdt, wil zij daar naar toe of zo? Anders had ze het toch nooit opgemerkt dat Nag-Nag daaruit kwam huppelen? (oké, niet huppelen, dat is zo niet Nagini-like, vergeef me Dark Lady) Terwijl ze in feite zich moest bekommeren om een quasi-bewusteloze leerlinge. It's kinda suspicious.

    Enenenen.
    Sneep zo vroeg in de ochtend? Hij vraagt er gewoon om dat zijn leerlingen in dezelfde ruimte in slaap vallen, nachtmerries over hem krijgen en wakker schrikken met de woorden 'Professor Sneep, nee!'

    Zei Leo Jordaan. Die op zijn eigen bed lag en naar het plafon keek. Hij was de enige die er op dat moment nog was aangezien George in de badkamer was.
    OOOOOOEEEH O.o
    IK WIST HET WEL LEO!
    Hij heeft een secret crush op de twins (daarom wacht hij tot George enkel gekleed in een handdoek de badkamer uit komt strompelen) en is jaloers op Nag-Nag voor het in een relatie zijn met de ander.




    I hope I didn't let you down :3

    1 decennium geleden
  • Expecto

    Dat was zo dom van Hermelien. Hahah dat gaat echt gênant worden voor Nagini! Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Ik vind dat er nu een uiteenzetting over de bloemetjes en de bijtjes moet komen door Anderling, haha :'D En daar krijgt Nagini natuurlijk ideeën door en dan gaan Fred en zij.. Je snapt het wel. (cat)
    Anyway: GELUKKIGE VERJAARDAG FRED EN GEORGE! :'D

    1 decennium geleden
  • D3M1

    arme nagini

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen