Foto bij 11

Oké, ik heb koppijn as hell, en waarschijnlijk is hij nog slechter dan hij gewoonlijk is.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • MalikMayniac

    verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • BlackCrow

    NIET SLECHTT!!
    :(
    tos juist goed!!
    Waar is die moeder nu??
    Wrm is die moeder helemaal vies??
    hummm:O
    ikke moet nu naar de woonkamer..
    -.-'
    ook mijn moeder..
    xoxo LYY

    1 decennium geleden
  • Lucid

    IS NIET SLECHT!
    Ik ben benieuw naar wat er met de moeder is...
    Liam is lief Mika!
    STOUT! (baby)
    Verder schat (H)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen