Kano-scene -voor wedstrijd-

Ik loop richting het meer en hoor Shane’s stem dichtbij, hij zit met een blocnote en potlood tegen een kano aangeleund, ’As loud as it can go, gotta dance until my feet can’t feel the ground’ zingt hij. Het klinkt goed, dat doet het altijd.
’Dus euhm klinkt je stem hier beter? vraag ik lachend.
’Waarom gaan we niet in 1 van deze dingen dan kan je het me zeggen’ antwoordt hij. We slepen de kano lachend naar het meer en stappen er dan in. Ik neem de peddel vast die langs me ligt en begin de kano vooruit te duwen in het midden van het meer blijven we rondjes draaien.
’Ik denk niet dat we het goed doen’ zeg ik lachend.
’Hou je niet van in cirkels gaan?’ vraagt Shane.
Ik lach en na een pauze besluit ik toch de vraag te stellen die al lang op mijn lippen brand, ’en heb je je speciale meisje al gevonden?’
’Waarom? Ben je jaloers?’ vraagt hij.
’Rotzak’ zeg ik lachend.
’He een rotzak zijn hoort bij het rockstar-beeld’ antwoordt hij.
’Een beeld ophouden kan moeilijk zijn’ zeg ik en ik kan het weten.
’Maar het houdt de na-apers weg’ lacht hij.
Dan gaat hij op een serieuze toon verder, ’ik weet nooit waarom mensen met me omgaan. Voor de gratis spullen, voor de feestjes..’
’Oooh zeker voor de gratis spullen’ zeg ik met een grijns.
’Grappig’ zegt hij ironisch.
’Komaan ik weet dat je geen rotzak bent. Je helpt Andy met het dansen en die schreeuwende meisjes lijken je aardig te vinden’ zeg ik plagend.
’Wat ons terugbrengt naar dat hele jaloersheidsgedoe’ zegt hij me terug plagend.
’Ik neem het terug, je bent een rotzak’ zeg ik lachend.
’Oooh!!’ zegt hij lachend, hij staat op en komt dichterbij.
’Aah neee niet doen Shane!!’ roep ik, hij zet nog een stap en met een plons vallen we in het water. Proestend kom ik boven en geef Shane een duw, ’waar was dat voor nodig?’ vraag ik lachend.
’Omdat ik daar zin in had’ grijnst hij. Hij hijst zich terug in de kano, als hij erin zit, steekt hij zijn arm uit. Ik pak hem stevig beet en ik voel hoe zijn sterke arm me omhoog hijst. Als ik ook in de kano zit val ik op hem, ik kijk hem aan, mijn ogen verdrinken in de zijne. Ik buig mijn hoofd naar hem toe en zie dat mijn lippen slecht enkele milimeters van de zijne zijn verwijderd. De warme gloed van zijn lichaam veroorzaakt een blos op mijn wangen en mijn hart maakt overuren. Mijn lippen raken die van Shane net niet, ik voel zijn adem op mijn gezicht en…
’Mitchie?!!!!’ hoor ik Tess vanaf de rand van het meer roepen. Teleurgesteld scheur ik me los van Shane’s ogen en ga ik terug rechtzitten. Ik wuif naar haar en zie niet hoe Shane me verdrietig aankijkt.

Mijn versiexD

Hope it didn’t suke to bad:X


Men k had de ganse tijd de neiging om Joe te type he en dat heb k ook 2 kere gedaan:XxD

Reageer (10)

  • Literature

    Mitchie!
    Stomme Tess :X
    Nope I lIke Her!
    She's cool!
    Super Hoor!!!

    1 decennium geleden
  • Relinquish

    té mooi!! you never suck, btw!!!

    xx

    1 decennium geleden
  • AnnaBeerx3

    Gij hebt ook wel een laag zelf beeld hé!
    Dit was GEWELDIG!! behalve dat je de kleur van je verhaal moet veranderen want de letters int grijs kan je niet lezen -.- en das best irritant xD
    Maar het was dus KEI schoon!!!

    1 decennium geleden
  • ClumsyMolly

    You never suck :O TAKE THAT BACK !!!!!!
    lystillmorethanIlovechocolatcoockies xD

    1 decennium geleden
  • ClumsyMolly

    You never suck :O TAKE THAT BACK !!!!!!
    lystillmorethanIlovechocolatcoockies xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen