Foto bij 007

''Nou uhm kijk'' Zei Niall met een trilling in zijn stem. Allemaal keken we naar hem wachten op het slechte nieuws. ''Ik wil misschien uit One Direction'' En meteen keekk hij naar beneden. Iedereen staarde hem met open mond aan. Niemand zei wat, er was gewoon een minuut stilte. ''Ik mis gewoon mijn familie, zeg wat please?'' Zei Niall zachtjes. ''Lekker is dit hé'' Zei Zayn. Waarop Louis reageerde: ''Het is zijn keus, je kan het hem niet verbieden!'' Waarop Harry weer reageerde: ''Jawel, hij koos voor One Direction, je kan er niet zomaar uit! We hebben een contract!'' Waarop Liam weer zei: ''Je mag er niet uit want als er 1 uit One Direction gaat dan is iedereen eruit, One Direction is dan niet meer.' Ik raakte in de war door al het geschreeuw door elkaar dus ik denk, ik doe gezellig mee. ''Oke GENOEG en stil.'' Yeah het hielp iedereen was stil. ''Oke luister, kunnen jullie niet regelen met jullie baas dat jullie gewoon wat vakar bij familie zijn? Iedereen mist zijn familie en Niall geeft het gewoon toe alleen hij hoeft dan niet meteen uit One Direction, dat gaat te ver.'' Gelukkig werd iedereens gezicht weer wat normaler toen ik dit zei. ''Oke Romey heeft gelijk, dit kunnen we anders oplossen.'' Zei Liam en iedereen vond dit een goed plan. ''Oke, misschien is het wat overdreven om uit One Direction tegaan, ik bedoel ik wil jullie ook niet missen, en mijn fans, en Romey. We lossen dit anders op oke?! Ik ga niet uit One Direction'' En iedereen begon te lachen door Niall's woorden. ''YEEAH oke groepknuffellll'' Schreeuwde Louis en iedereen sprong op Niall behalve ik omdat het nu een beetje moeilijk ging. We hebben nog een hele tijd gepraat totdat Harry zei: 'Jongens kunnen we niet beter gaan? Het is 2uur rijden heen en terug, en het regelen dan zijn we ongeveer 5uur weg.'' Iedereen knikte en deed zijn jas aan en Zayn kleede zich snel even om. Toen die naar beneden liep vroeg hij een vraag aan me die best vervelend was maar oke. Ik kon het aan dacht ik. Wie vraagt er dan ook of ik 5uurtjes alleen thuis kan zijn er voor mezelf zorgen, en geen ongeluk heb en me andere voet breek. Heb ik dan echt zoveel ongeluk? Ik moest er dan maar aan wennen? Denk ik. Maar ik kon het aan dus ik gaf normaal antwoord.

Dit hele verhaal vertelde ik aan mijn beste vriendin Naomi, nu ze allemaal toch 5uur wegwaren had ik mooi de tijd.
'Echt? Is dit echt allemaal gebeurd? Dat meen je niet? Verzin je dit?''
''Jup. ik verzin dit echt niet.'' Zei ik droog maar in mijn gedachten dacht ik natuurlijk verzin ik dit niet pff.
''OhMijnGod. Je hebt echt geen ongeluk! Ze waren allemaal bij jou dat is toch juist GELUK?''
Jaa misschien heb je wel gelijk haha.
Opeens hoorde ik kabaal op de achtergrond, Niet iets van BOEMBOEM alsof ze viel, maar gewoon echt raar.
''Whatthe, oke ik moet ophangen ik bel je later terug doegg.''
En nog voordat ik wat kon zeggen had ze al opgehangen.
Nu ik zo nadacht, Naomi deed de laatste tijd echt raar tegen me? Zou er wat aan de hand zijn..?

Reageer (1)

  • EstherHoranx

    Je verhaal is geweldig!

    MAKE MORE!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen