Foto bij 10 < The Missing Money.

Hope u will like it! (flower)

.

Veel van de reis zelf heb ik niet meegemaakt. Zayn had me wakker gemaakt op het vliegveld, waar we bijna gelijk al konden inchecken en konden gaan zitten in het vliegtuig. In het vliegtuig ben ik in zijn armen met mijn hoofd op zijn schouder weer in slaap gevallen. Zayn is heel de weg wakker gebleven en ook toen we met een klein bootje ergens naar een eiland gingen. Hij keek constant zenuwachtig om zich heen, bang dat we alsnog werden gevolgd, maar dat gebeurde niet. Toen we met beide voeten op het witte strandje stonden, werd hij pas rustig. Hij bedankte de man voor de gratis rit en verstrengelde dan zijn vingers met de mijne. 'We zijn er', deelde hij mee. Ik kijk verbaasd om mij heen en besefte toen pas dat we ergens anders waren. Het klimaat was hier veel wamer, een tropisch klimaat om precies te zijn. Het witte strandje verdween langzaam in een dicht prachtig groen woud. 'Waar zijn we?' vraag ik met open mond. Zijn ogen fonkelen enthousiast, terwijl er een grote witte stralende lach op zijn gezicht verschijnt. 'Een of ander landje bij de Bahama's', zegt hij nonchalant. Mijn mond valt nog iets verder open. Hij pakt mijn hand en trekt me voorzichtig mee over een grintpad door de jungle. We lopen verder terwijl geluiden, die ik nog nooit eerder heb gehoord, mijn gehoorgangen binnendringen. 'Het is hier prachtig', fluister ik ademloos. 'Wacht maar tot we bij het huis zijn', zegt hij. We lopen een lange trap op, gemaakt van bamboehout en eindigen dan boven op een heuvel. We lopen het prachtig groen gemaaide grans op, waarna het grote witte huis in zicht is. 'Wacht, eerst dit', zegt Zayn. Hij trekt me enthousiast mee naar de voorkant van het huis, waarna hij me half moet opvangen. 'Dit is on-ongelofelijk', piep ik hoog. Hij begint breed te grijnzen, maar ik zie de ongeloof ook van zijn gezicht afstralen. Het huis heeft uitzicht over een helder blauwe zee, waar we elke dag de zon onder zullen zien gaan.
Ik schud ongelovig mijn hoofd. Het is prachtig en als ik het kleine strandje zie, waar we aankwamen, kan ik niet beseffen dat we al zo hoog zitten. Zayn pakt mijn hand en trekt me mee naar binnen. Elke kamer is groot, gezellig en luchtig ingericht en een klein gilletje ontsnapt over mijn lippen als ik mijn grote gevulde inloopkast zie. 'Ga toch zitten, my princess', fluistert Zayn in mijn oor, als ik me heb opgekleedt in een luchtig zomerjurkje. Ik ga naar buiten en laat me uitgeput in de heerlijk liggende ligstoel vallen. Zayn geeft me een cocktail aan en gaat naast me liggen. We klinken onze glazen en kijken elkaar stralend aan. 'Soms kunnen dit soort dingen tóch nog goed aflopen', zegt hij trots, waarna hij me een lief kusje geeft.

--- The End ---


Thank you for reading & reacting
Hope you liked it!

Reageer (4)

  • xMissMarije

    Mooi einde

    1 decennium geleden
  • xmajorie

    Dus dat heeft hij met het geld gedaan! ;p

    1 decennium geleden
  • Love41D

    nu al! (ik wist dat het een shortsttory was maar toch!)(K)

    1 decennium geleden
  • xOneTimex

    echt leuk geschreven! <3
    & een mooi happy end ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen