Foto bij 160~

Oeps, verkeerde Tom...

Laura PoV
Het was moeilijk voor TOm om zijn GSM uit zijn zak te halen, zonder mij op de grond te laten vallen. Ik had aanstalten gemaakt om op te staan, maar hij had me vast blijven houden. 'Lukt wel.' mompelde hij. Maar het zag er niet gemakkelijk uit. Hij keek even naar zijn Gsm, een berichtje zo te zien, en een paar gemiste oproepen. ik kon al raden van wie ze kwamen. Tom keek een beetje ... wel, zijn voorhoofd fronste. Niet echt een goed teken dus. 'Hij begint de grote middelen in te zetten. Altijd zo bezorgt.' zei Tom hoofdschuddend. Hij gaf me de gsm zodat ik ze ook kon lezen, terwijl hij tegen de muur hing, en mij tegen hem aan trok. TOm, waar in hell zit je? die viel nog mee..; gewone bezorgdheid van een broer. Komaan tom, je bent meer dan 5 uur weg, laat wat van je horen; die was van Simone, had Bill haar ook ingeschakeld? Tom!!! komaan, jongen! zo kom je er niet... typisch Georg om zoiets te sturen. als ik binnen de 5 minuten geen antwoord heb, geef ik je op als vermist. Dan kunnen de flikken je komen zoeken, en kan jij de rekening betalen. wel, ik vroeg me af of de TOm die daarnet zo in de put zat daar eigenlijk wel op zou reageren. het zou hem niet uitmaken. 'Hmm, dat zou een dure grap kunnen worden.' zei TOm, die met zijn kin op mijn schouder lag. Hij had blijkbaar mee gelezen. 'ALsof je geen geld genoeg hebt om dat te betalen.' mompelde ik. 'Ik weet dat ik genoeg geld heb voor cadeautjes.' mompelde hij met zijn lippen tegen mijn hals. 'Laat maar.' zei ik terwijl ik met zijn gsm speelde. 'ZOu je zo vriendelijk zijn om te antwoorden?' vroeg hij, mijn antwoord negerend. Ik knikte en typte over wat hij zei. Rustig aan Bro, I'm fine! bye we kregen meteen een bericht terug, TOm las het, lachte en toonde het. Kom gewoon naar huis, U big Asshole! ik glimlachte, dat kreeg je dus als je Georg en Bill op het zelfde moment bezorgt maakt, en ze dan goed nieuws komt vertellen.

Reageer (5)

  • SachaStyles

    ik lag me hier gewoon helemaal kapot haha

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    thaha, ik stel me Georg en Bill hun hysterie voor...xDxD
    snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • JamesxCarlos

    egt leuk hoor :)

    1 decennium geleden
  • DoNotBlink

    nice

    snel verder(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen