Foto bij 010

Het hele weekend was ik samen met Zayn, Niall, Louis, Liam en Harry maar mijn hoofd was er niet helemaal bij. Ik dacht de hele tijd aan Naomi. Ik heb haar wel 100x gebeld maar ze nam niet op en ze reageert niet op mijn smsjes. Ik liep naar de keuken om wat drinken te pakken totdat opeens een stem zei ''Gaat het wel goed?'' Ik liep bijna me glas vallen want ik schrok me dood. Ik draaide me om en keek recht in de blauwe ogen van Niall. ''Uhm, jaja het gaat wel denk ik, bedankt.'' En ik wou me weer omdraaien maar Niall hield me tegen. '' Het gaat echt niet, je bent het hele tijd een beetje afwezig en met je mobiel bezig, er is iets en je kan het me altijd zeggen he!'' Tranen voelde ik opkomen omdat hij altijd zo lief voor me was en ik me teveel zorgen maakte om Naomi. ''Uhm oke ik zeg het wel maar in het kort, mijn beste vriendin Naomi die heeft me waarschijnlijk van de trap afgeduwd en toen viel ik boven op Zayn. Ze is boos op me dat ik opeens veel met Zayn omga maar dat komt omdat me ouders nu toch niet thuis zijn en mijn voet is gebroken en hij naast me woont. Toen ik met haar wou praten waren haar hele ogen rood en vrijdag toen ik naar haar huis ging kwam er een onbekende man uit die rook naar wiet en Naomi had een blauw oog en een handafdruk op haar wang. Ik weet dat ze in de problemen is en ik wil haar helpen maar ze verteld me niks. Oke dat was niet echt kort maar oke..'' Zei ik bijna in 1 adem. ''Oke we gaan haar helpen, jij en ik. Is ze fan van One Direction?'' Fan van One Direction? Naomi droomt dag en nacht over One Direction en dan vooral over Niall, maar dit zei ik maar niet ik zei alleen ''Ja, heel erg.'' Oke bel haar en zeg dat ze hierheen moet komen!'' Even dacht ik ja dat kan ik doen dankje Niall, maar daarna schoot me alweer te binnen dat ze haar mobiel niet opnam. ''En als ze haar mobiel niet opneemt gaan we naar haar huis!'' Zei Niall vastberaden. Ik probeerde Naomi te bellen maar zoals ik al dacht nam ze niet op. ''Oke we gaan naar haar toe.'' En Niall had zijn jas al aan en zei tegen de rest dat we even weggingen. Onderweg vertelde ik het verhaal nog een keer maar dan met alle details en toen ik klaar was waren we alweer bij haar huis. Ik belde aan en ze deed open. Ik voelde tranen opkomen omdat ze er nog slechter uitzag dan gister. ''Mag ik binnenkomen? Met Niall?'' Haar mond ging open, er was zelf een klein lachje. ''Ja'' Was haar droge antwoord. We liepen naar binnen waar het enorm stonk naar wiet. Naomi kon nu ook doen wat ze wou, haar ouders waren samen met mijn ouders op vakantie. ''Wat doe je hier?'' Vroeg ze en stak een peuk aan. ''Ik moet met je praten, maar je nam je mobiel niet op reageerde niet op mijn smsjes, Naomi je zit ergens mee en ik ga je helpen. Naomi zei niks meer. Ze barstte alleen in tranen uit..

Reageer (1)

  • XxLxX

    SNELVERDER!<33
    'Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen